Vluchtendiscounter

Last-minute vliegtickets. Eenvoudig boeken middels een online formulier.

Wij hebben ook een goede en goedkope site gevonden en gebruikt:
Klik hier voor Tip Travel
We hebben naast de tickets naar Florida hier ook onze auto en hotels geboekt. Met name de auto en de hotels waren voordeliger dan via een Nederlandse site. En daar houden wij Nederlanders toch ook wel van :smiley:

…en wij op www.cheaptickets.nl
ook voor Europese chaters, vaak goedkoper dan in de gids en up to date aanbiedingen
wij waren voor 99 euro weg in augustus…!!

hallo mensen,

ik zoek een zo goedkoop mogelijk ticket naar Lithouwen, is er iemand die me kan helpen?

groetjes fiona.

Als we toch bezig zijn: op www.vliegticketvergelijker.nl kan je prijzen vergelijken van de low budget vliegmaatschappijen. Vind t persoonlijk erg handig, scheelt een hoop websites afstruinen! (ook al hebben ze geen tickets naar Lithouwen, sorry fiona)

Originally posted by advisor@28-07-2003, 00:02:49
** Wij hebben ook een goede en goedkope site gevonden en gebruikt:
We hebben naast de tickets naar Florida hier ook onze auto en hotels geboekt. Met name de auto en de hotels waren voordeliger dan via een Nederlandse site. En daar houden wij Nederlanders toch ook wel van :smiley: **

…ik wacht met smart op de adder onder het gras…
alle waar naar zijn geld.

Originally posted by hansv+26-05-2004, 22:22:41–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (hansv @ 26-05-2004, 22:22:41)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’><!–QuoteBegin–advisor@28-07-2003, 00:02:49
** Wij hebben ook een goede en goedkope site gevonden en gebruikt:
We hebben naast de tickets naar Florida hier ook onze auto en hotels geboekt. Met name de auto en de hotels waren voordeliger dan via een Nederlandse site. En daar houden wij Nederlanders toch ook wel van :smiley: **

…ik wacht met smart op de adder onder het gras…
alle waar naar zijn geld.**
[/quote]

Zijn we weer (ik weet het lang geleden maar kon de site niet meer vinden :), geen adder onder het gras gevonden, alles was keurig geregeld en voor een beste prijs. :wink:
Er zijn gelukkig nog sites die en goedkoop (of goedkoper) en betrouwbaar zijn.
We hebben nu weer 7 nachten een *** hotel in Kyoto geboekt via tiptravel.com voor €68,50 per nacht. We hebben veel andere sites geprobeerd maar vonden niets goedkopers dan bij tiptravel.com
En voor ik beticht word van reclame maken stop ik er weer mee.

Reisgroeten van jullie Advisor!