Vlucht naar Myanmar

We reizen in december van Nieuw-Zeeland naar Bangkok met de Verenigde Emiraten. We komen 21 december 's nachts om 0.55 uur in Bangkok aan (reeds geboekt)
In Bangkok willen we zsm door naar Myanmar. De eerste vlucht vertrekt 's morgens om 7.15 uur met Air Asia.

Ik wil deze vlucht boeken, maar wordt gewaarschuwd dat de tijd tussen beide vluchten wel erg kort is, vanwege de kans op vertragingen en omdat we met twee verschillende maatschappijen vliegen.

Heeft iemand ervaring hiermee? Hoe groot is het risico om de vlucht te missen en zou je dat risico nemen?

Karin

Hmmm… 6 uur overstaptijd zou te kort zijn? Hoogst verbazingwekkend…

In onze paar keer Emirates waren ze altijd netjes op tijd; kan geen kwaad nog eens op sites als Skytrax te kijken of dat ook het algemene beeld is. En in BKK moet je dus verder alleen door douane (visa-on-arrival dacht ik), koffers van de band, naar Departures (zelfde gebouw) en in de rij voor Air Asia. 2-3 uur is daarvoor i.h.a. voldoende…

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

Meer dan voldoende tijd, ik had n tussentijd van 2 uur en ik haalde het ook. Tegen de tijd dat je door customs heen bent, komen je koffers al van de band.
Die vlucht ga je echt halen hoor :wink:
Veel plezier in Myanmar.
ps. Tip: lees en neem het boek Birma (Myanmar) mee van uitgever Dominicus, (schrijvers Leon Peterse & Joke Petri) Echt een fijn boek om mee rond te struinen in dat land. Heb ik veel aangehad.