Vlucht Iguazu - Trelew

Hay allemaal,

Ik probeer vluchten te bekijken rond 10 oktober van Iguazu naar Trelew. Tot mijn schrik zie dat de vroegst mogelijk datum pas eind oktober is.

Kijk ik verkeerd of zou dit kunnen kloppen ivm beperkte vluchten in deze periode? Ik had begrepen dat het in oktober nog relatief simpel zou zijn om ter plekke binnenlandse vluchten.

Kan iemand mij gerusstellen?
Mvg Sonny

Het probleem is de overstap in Buenos Aires. Er gaan niet zoveel vluchten van Buenos Aires naar Trelew die lekker aansluiten op de vlucht uit Iguazú. Je kan ook eens kijken bij vertrektijden vanuit Iguazú naar Buenos Aires van LAN Argentina en of dat beter aansluit op een vlucht naar Trelew met Aerolineas Argentinas. Moet je uiteraard wel eerst je bagage van de band halen en opnieuw inchecken in Buenos Aires.

Hm, even gekeken op www.aerolineas.com en ik zie voor 10 oktober 2 vluchten die geen probleem zouden moeten zijn: AR2810 vertrekt vanaf Aeroparque om 17:00 en is nog beschikbaar. De latere vlucht heeft alleen nog de dure stoelen. Een andere optie is uiteraard om of Iguazú - Buenos Aires, of Buenos Aires - Puerto Madryn met de luxe nachtbus te doen. www.plataforma10.com

Suerte!

Thanx voor je reactie.

Ik zal wel iets verkeerd doen maar de eerste datum die ik kan kiezen op de door jou genoemde website is 22 oktober, eerdere datum zijn grijs en kan ik niet aanklikken. Enig idee wat dit kan zijn?

Maar klopt het dat je in oktober nog redelijk veel vrije stoelen hebt en simpel ter plekke kan boeken?

Mvg Sonnt