Buenos Dias allemaal,
Mijn vriend en ik zijn nu in Buenos Aires en gaan hierna naar Mendoza en Salta. Deze bustickets hebben we al op het station geregeld maar we willen ook naar Iguazu vanuit Salta. We hebben namelijk een hotel op 10 maart in Iguazu. Helaas komen we er niet goed uit hoe we het beste kunnen reizen. Busroutes die ze ons aangeven hebben is allemaal met een hele lange overstap van een paar uur.
Hebben jullie goede opties voor ons?
Alvast dank!!!
Groetjes Manouk
www.aerolineas.com
Dat traject zou ik gewoon vliegen en (bijna) dagelijks heeft Aerolineas directe vluchten. Wel erg duur, maar het scheelt een heleboel in tijd.
Hi Flipsen, bedankt. Ja de vlucht is erg duur, ca. 350€ en dus ook buiten ons budget. Weet je misschien wel welke busroute het beste is, met de minste overstap tijd?
Alvast bedankt
Ik weet niet of je er veel mee opschiet qua tijd (i.v.m soms langdurige grensformaliteiten), maar er gaan bussen vanaf Salta naar Asunción in Paraguay, en vanaf daar gaan regelmatig bussen naar Ciudad del Este waar je de grens over steekt naar Foz do Iguacu.
En anders Salta - Resistencia en daar overstappen. Of vanuit Tucuman naar Posadas en daar overstappen (en wellicht eerst nog een kijkje nemen bij de ruïnes van San Ignacio de Miní).