Hallo!
Weet iemand of er een vlucht gaat van Salta naar Iguazu? Ik kreeg de indruk dat er alleen vanuit Salta naar Buenos Aires en vanuit Iguazu naar Buenos Aires vluchten gingen, maar niet rechtstreeks!
Zo ja; weten jullie ook of deze binnenlandse vluchten erg duur zijn?
Alvast bedankt!
Hola Mira & Bert,
Ja er gaan zeker direkte vluchten van Salta naar Iguazu… maar alleen op de maandag en vrijdag !! Met Andes http://www.andesonline.com/ . In het verleden waren wat problemen/onduidelijkheden met het online boeken, weet eerlijk gezegd niet of dat nu nog zo is. Bij mijn weten zijn alle boekingen wel correct uigevoerd.
Verder terug op dit forum is er een uitgebreide topic aanbesteed. Mocht je nog steeds problemen ondervinden, dan raad ik jullie aan om het desnoods hier in Salta bij het Andes kantoor te boeken (wanneer jullie genoeg tijd hebben.)
Veel plezier bij het voorbereiden van jullie reis.
Ps als ik het nu uitreken zal een enkeltje Salta - Iguazu uitkomen op zo´n 122 Euro pp (zie hun website prijs is Argentijnse pesos)
Alex y Rijkje
San Lorenzo (Salta)
Heel erg bedankt voor je snelle reactie!
We vinden het lastig om ons nu al vast te verbinden aan tickets, dus ik denk dat we ze daar ter plekke proberen te regelen! Of denk je dat dit niet realistisch is? We gaan naar Argentinie van 23 april t/m 18 mei, en we zouden het liefst via Cordoba, vervolgens naar Salta gaan (met de bus) en dan in Salta een enkele vlucht naar Iguazu, vervolgens van daaruit weer terug naar Buenos Aires…Weet jij misschien of dit haalbaar is?
…volgens mij is dit heel goed te realiseren, moet geen probleem opleveren.
En natuurlijk kun je ook alvast je tickets regelen bv in Cordoba… Mei is echt laagseizoen in Argentinië. Neem wel wat warme kleding mee, want je gaat dan richting winter.
succes en veel plezier!!
Alex y Rijkje
Je kunt ook vanaf Córdoba naar Salta vliegen trouwens, met dezelfde Andes (op ma - woe - vrij). In het centrum van Córdoba hebben ze een kantoor (Cólon 532). Of anders gewoon de nachtbus nemen, duurt ongeveer 12 uur.
Suerte,
Jan