Ik wil in wk 9 van Buenos Aires naar Iguazu. Kun je beter met de bus of met het vliegtuig en is het makkelijk om een vliegticket vanuit BA te boeken? En is het handig om vanuit Nederland een arrangement Iguazu te boeken? Ik hoor het graag, vertrek 8 feb a.s. Naar BA. Gr. Wil
Er zitten hier 2 mensen met allebei een uitstekend reisbureau dus die zou ik even vragen.
Hi bedankt voor je bericht. Heb je ook suggesties? Alvast bedankt
Flipsen en Chenque , hier vaak op het forum te vinden hebben alle2 een goed reisbureau en wonen zelf in Argentinië voor als je een arrangement wilt.
Veel plezier!
Omdat het in februari nog redelijk druk is in Iguazú (wordt beschouwd als hoogseizoen) zou ik van te voren een arrangement regelen met hotel en vlucht. Met de bus kan overigens ook, is een rit van 16 uur, redelijk vermoeiend toch. Zowel Aerolineas Argentinas als LAN vliegen rechtstreeks naar Iguazú vanaf Buenos Aires.
Groet,
Jan
Je zal geluk moeten hebben in Iguazú om nog een beetje leuk hotel te vinden ben ik bang, februari is nog vakantiemaand en de betere onderkomens zitten allemaal redelijk vol. Dus snel handelen zou ik zeker aanraden, anders sta je in Iguazú en is het maar de vraag of je nog een leuke plek vindt…
Busdiensten kan je vinden op www.plataforma10.com, of op de sites van de maatschappijen zelf, bijvoorbeeld www.viabariloche.com.ar of www.andesmar.com.
Twee zielen 1 gedachte Jan, en nog op hetzelfde moment ook ![]()