Vlucht AMS - BKK, nachtje Dubai? (ebookers)

Hallo,

Hopelijk kan iemand mij helpen. Momenteel ben ik aan het kijken voor vluchten vanuit Amsterdam naar Bangkok (hoeft niet per se Amsterdam te zijn, Brussel of bijv. Dusseldorf is ook prima). Ik zie veel goede vluchten met Emirates voorbij komen en het lijkt me dan eigenlijk wel leuk om 2 dagen in Dubai te verblijven als ik daar dan toch stop.

Is dat mogelijk en vooral: hoe moet ik dat regelen? Is het daarbij te doen om vanaf dat vliegveld ergens te komen en nog dingen te zien etc of kan ik maar beter direct door vliegen? :wink:

Bedankt alvast!

ps. Zie op ebookers.nl goedkope tickets, iemand ervaring met deze site?

Mm, ik zie nu al dat je bij ebookers geen service kan verwachten. Omdat ik rond ga reizen en daarom mijn terugvlucht mogelijk nog kan wijzigen, lijkt me niet dit niet slim.

:chin:volgens mij kan je wel een stop over maken in Dubai op heen of terug weg.:thailand::cambodia:

Ja hoor dat kan! Kijk even op Where we fly | Emirates Ireland en Discover Dubai | Emirates Netherlands

Sommige vluchten zijn soms ook te boeken met een heel lange wachttijd in Dubai, zodat je daar kan rondkijken zonder een overnachting…