hallo allemaal
Zoals het nu lijkt ga ik in september vrijwilligers werk doen in Ghana maar ben mij nu al een btje aan het orienteren op vliegtickets. Wie heeft goede tips voor betaalbare tickets. Ik ben zelf al N de vries reizen tegen gekomen maar ik wil graag kunnen vergelijken dus alle tips zijn welkom
De vries die je gevonden hebt is zeker de goedkoopste. Houdt er wel rekening mee dat ze vaak op het laatste moment nog eerder of later vliegen of zomaar een niet aangekondigde tussenstop maken. Wel mag je extra bagage meenemen. Ik geloof tot 50 kg. Dat geeft je de mogelijkheid veel spullen voor je project mee te nemen. En volgens mij mag je ook je retourvlucht 1x gratis wijzigen.
met alitalia. ze zijn zeker goedkoper. bij een ander reisbureau was dezelfde vlucht met alitalia op dezelfde data 200 euro duurder.
alleen was ik niet zo te spreken over alitalia. ze hebben de vlucht geannuleerd en was over de service daarom heen ook niet echt te spreken. maar dat ligt bij alitalia, daar kan n de vries natuurlijk ook niets aan doen.
van medepassagiers die vaker naar ghana reisden hoorde ik dat alitalia dit wel vaker doet omdat dan beide vluchten niet volgeboekt zijn en dan de vluchten samenvoegen en 1 annuleren.
Hoi Sas, ik wil heel graag rond september naar Ghana om vrijwiliggerswerk te gaan doen. Ik zit nu alleen nog een beetje in de oriënterende fase. Mag ik vragen via welke organisatie jij vrijwilligerswerk gaat doen?
Je zou eens kunnen kijken op Ghana.pagina.nl.
De vries is goedkoop; wel veel adm.kosten.
Afriqiyah heeft nu ook een kantoor in Amsterdam en een site: www.afriqiyah.nl