Hoi,
Ik ben 18 jaar en ik ben van plan na mijn examen (november) vrijwilligerswerk te gaan doen in Ghana voor enkele maanden,het liefst in een weeshuis. Ik ben op zoek naar een goede, betrouwbare en vooral betaalbare organisatie. Er zijn vele organisaties te vinden, maar welke is goed? Weet iemand een goede betaalbare organisatie of heeft iemand positieve/negatieve ervaringen met vrijwilligersorganisaties?! Ik hoor het graag!
Groetjes
Hey
Ik heb gebruik gemaakt van de organisatie stay in Ghana. Hun website is www.stayinghana.com Zij zorgen voor een gastgezin en een plek om je vrijwilligerswerk te doen. Deze organisatie is helemaal niet duur en doordat je in een gastgezin verblijft, beleef je het land en de cultuur ook veel intenser. Je kan zelf aangeven wat voor iets je wilt doen. Ikzelf heb les gegeven in een schooltje, maar ik weet wel van andere mensen die vrijwilligerswerk gedaan hebben in een weeshuis.
Voor een ticket, verzekering moet je zelf zorgen, maar goedkope tickets kun je zeker vinden op www.cheaptickets.nl Op dit moment is Royal Air Maroc de goedkoopste manier om naar Ghana te vliegen.
Als je nog meer info wil, mag je mij altijd contacteren.