Vliegtuig tickets Montenegro

Hallo,

Wij zouden graag met de oudste groep van onze scouts volgend jaar ( juli 2012 ) naar Montenegro trekken. We zouden vanuit België vertrekken en vroegen ons af wat de goedkoop mogelijkste manier is om Montenegro te bereiken aangezien Ryanair (nog) niet op Montenegro vliegt.

Alvast bedankt!

Hallo!

Momenteel kun je het beste vliegen met JAT Airways. Zij bieden mooie prijzen aan voor de vlucht Brussel-Belgrado, Belgrado-Tivat (Montenegro). De vlucht uit Belgrado naar Tivat sluit vaak goed aan op de vlucht vanuit Brussel.

Voor meer informatie kun je het kantoor in Brussel bellen: + 32 2 759 7236,

Zie forum topic ‘Montenegro Augustus 2011’. Kevin geeft aan dat zijn vlucht vanuit Brussel € 120 kost. Dat is een hele mooie prijs voor een vlucht naar Montenegro!

Succes!

Ok, bedankt!

Zijn er activiteiten die je ons kan aanraden (leeftijd ligt tussen 18 en 22 jaar). Voorlopig staat er op het lijstje: Durmitor national park, en raften (via www.raftingtara.com).

Hoe is het openbaar vervoer in Montenegro? Is het daar duur om een auto te huren?

Activiteiten m.b.t. watersport kan je met name vinden in Budva. Je kunt goed uitgaan in Herceg Novi, Kotor en Budva.

De nationale parken Lovcen en Skadar Lake zijn ook aan te raden. Daarnaast adviseer ik je de eilandjes Gospa od Skrpjela en Sveti Djordje in de Baai van Kotor te bezoeken.

Vanuit Igalo kan je naar de plek Zanjice (mooi helder water). Je vindt er korte bootexcursies naar Plava Spilja (blauwe grotten) en Mamula (een eiland waarop een gevangenis was gevestigd)

Wil je meer weten over de stranden, musea, e.d. laat het me dan weten. Dan kan ik je meer informatie geven. Je kunt ook Reisgids Montenegrobekijken of Kotor Montenegro. De websites zijn nog in constructie, maar je kunt er alvast meer informatie uit halen.

De tarieven voor het huren van een auto bedragen gemiddeld € 35 - € 60. Uit ervaring weet ik dat D&T Companyvoor hele lage tarieven auto’s verhuurt. Let wel goed op de verzekeringen en het zijn meestal wat oudere auto’s. De autoverhuurbedrijven met de wat nieuwere auto’s zullen qua tarieven hoger liggen namelijk.

De bus is helemaal niet duur (varieert van 0,50 tot 4 euro, natuurlijk afhankelijk van de afstand die je neemt). Het nadeel is alleen dat de bustijden meestal niet kloppen. Maar als je daar geduld voor hebt, dan kan je natuurlijk gewoon het openbaar vervoer gebruiken.

Als je nog meer wilt weten, hoor ik het graag van je!

Groetjes,
Ivana

http://www.raftingtaradrina.com/
“Rafting klub Tara Adventure”

Mi smo mlada,ali veoma iskusna grupa avanturista koji su odrastali na rekama i planinama.
Mi brinemo za vas i vaš ugodan boravak,upoznajemo vas sa vrletima kanjona rijeke Tare i njenih pjenušavih brzaka. Dugi niz godina postojanja našeg rafting kluba je garancija održanja kvaliteta naših usluga.
Najljepše i najbolje govore o nama upravo oni koji su nas posjetili!Oni nisu više naši gosti,oni su naši prijatelji!

KONTAKTIRAJTE NAS
:zon02: