Vliegtickets

Wij hopen volgend jaar naar Ijsland te gaan en hebben in gedachte om in mei/juni te gaan.

Nou heb ik natuurlijk al naar vliegtickets (Icelandair) gekeken. Is het het beste om deze nou al te boeken (we gaan met z´n 2en), kan ik beter wachten op een aanbieding of is het een kwestie van geluk hebben?

Bedankt allemaal in ieder geval voor de informatie die ik hier al op het forum heb gevonden.

Overige tips zijn trouwens altijd welkom!

Groeten, babpu

I.h.a. hoe vroeger boeken hoe goedkoper ja. maar er springen wel eens aanbiedingen tussendoor.

Denk ook aan budgetvluchten, o.a. Iceland Express vanaf Eindhoven.

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

Hallo,
kun je vanuit Eindhoven naar IJsland vliegen?
Mag ik vragen waar je dat hebt gevonden?
alvast bedankt!

Zomer 2010 deden ze dat beslist 2 x per week (icelandexpress.com) en ik meen zelfs deze afgelopen zomer. Voor 2012 vooralsnog niet als hun site volledig is. Maar er start nog een 2e budget vlieger daarheen volgend jaar, misschien dat die een vertrekplaats geschikt voor Nederlanders kiest.

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

1 like

Bedankt voor de info!

Dat vanaf Eindhoven wist ik niet, maar eerlijk gezegd lukt het me nu ook niet om er iets over te vinden.

Ik zie nu ook dat de prijzen inderdaad (helaas!) al echt aan het stijgen zijn. Nu zitten ze boven de €400. Zouden ze nog duurder worden? Vlug boeken of toch maar een aanbieding afwachten dan?

Groetjes, babpu

Ik denk dat je beter een all-in pakket kan boeken met een paar overnachtingen erbij.

Wij zijn in oktober geweest voor 300 euro 3nachten 4 dagen.

Even voor mijn informatie? Wat heeft de internet link van “leukereisjes” er mee te maken? Zie geen prijzen of mooie aanbiedingen. Misschien mis ik iets? Ik ben altijd wel geinteresseerd in websites met mooie aanbiedingen. Site ziet er wel mooi uit.