Wowair

Hallo allemaal,

Sinds deze maand vliegt op Ijsland de maatschappij Wowair vanaf Keulen tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Heeft iemand al met deze maatschappij gevlogen? Er zijn nog geen recensies te vinden, omdat de maatschappij dus pas sinds deze maand bestaat.

Groetjes Inesse

Heb de website bekeken (wowair.com) maar kan niet ontdekken wat hun ticketprijzen zijn.
Het scherm met vluchtinfo werkt totaal niet, kan geen airport selecteren.
Handig, als beginnend vliegmaatschappij :wink:
Maar ook jammer, want het lijkt interessant voor onze reis naar IJsland, hopelijk volgend jaar…

Hebben jullie ook problemen met de site?

Ik heb een vlucht geboekt met Wowair, maar het wordt alleen een retourvlucht van Reykjavik naar Keulen (via Stuttgart). De reden van de enkele reis is dat ik eerst een retourvlucht met Iceland Express had geboekt. Echter, Iceland Express meende er goed aan te doen de vlucht terug naar Duitsland te vervroegen (was 17:50, is nu 08:30 geworden). Ik was erg teleurgesteld, omdat we zo een hele dag op IJsland missen… :frowning: Ik heb toen direct een andere vlucht (terug naar Duitsland) geboekt via Wowair, zo hebben we nog 2 extra dagen op IJsland… Hopelijk gaat het allemaal goed, maar ik denk dat ook Wowair, net als Iceland Express, zómaar het vluchtschema kan omgooien (omdat er niet genoeg mensen in één vliegtuig zitten, combineren sommige budgetmaatschappijen soms op het laatste moment twee vluchten). Sterker, ik begrijp dat dat al is gebeurd, de vlucht met Wowair waarmee ik meega, is kennelijk ook zo’n gecombineerde vlucht (vliegt via Stuttgart naar Keulen). Dit was al gedaan voordat ik deze vlucht boekte, dus wat dat betreft bij mij momenteel geen teleurstellingen over Wowair. Maar dus wel over Iceland Express. De vlucht met Wowair was voor mij nu een noodsprong, maar één ding is zeker, voor mij in de toekomst nooit meer naar IJsland met een budget carrier, ik kies wel voor Icelandair voor meer zekerheid over vluchtschema’s…