Goedkoopste manier om naar IJsland te reizen

Hoi!

Ik zou heel graag deze zomer (juli-augustus) een week naar IJsland op vakantie gaan. Aangezien het een duur land is, hoop ik iets te kunnen besparen op de reiskosten naar het land toe. Ik heb al wat dingen onderzocht: de Smyril ferrie van Denemarken naar IJsland (toch nog vrij duur), van Nederland naar Noorwegen met de auto en dan vanaf Oslo naar Reykjavik vliegen of ‘gewoon’ rechtstreeks vanuit Nederlands naar IJsland vliegen. De laatste optie lijkt de goedkoopste, maar wellicht is er iemand die een tip heeft. Ik hoor het graag!

Groetjes,

Judith

Gewoon skyscanner, kayak en google flights in de gaten houden. Vanuit België of Duitsland is het wellicht iets goedkoper om te vliegen, maar ik weet niet of dat opweegt tegen de extra kosten om daar te komen. Eerst naar Noorwegen ofzo is zeker niet goedkoper.

1 like

Ik ben in april naar Ijsland gevlogen. De goodkoopste manier is denk ik met het vliegtuig. Wij zijn vanuit Amsterdam naar Reykjavik gevlogen voor 230euro met Wow air. Dat is de low-cost van Ijsland. Check ook even Icelandair want soms kunnen ze promoties geven. Als er geen of weinig verschil is met Wow air, zou ik Icelandair verkiezen.Wow air is ticket goedkoop, maar moet je veel bijbetalen voor bagage vind ik. Maximaal 5 kg is gratis, handbagage is 30euro heen en terug en ruimbagage 60euro heen en terug.