Vliegtickets New York met NYE

Hallo,

Wij gaan met zijn zessen naar New York eind december, van de 27e tot 3 januari. Heeft iemand misschien nog tips voor goedkope vliegtickets? Het liefst niet langer dan 15 uur vliegen maar tussenstops etc. maakt ons niks uit. We hebben niet hele hoge eisen, gewoon fatsoenlijk vliegen. Goedkoopste wat we nu kunnen vinden is met iberia via dusseldorf voor 510 euro. Kan het eigenlijk wel goedkoper?

Verder zijn we nog op zoek naar sites waar je appartementen kunt huren in New York. Airbnb hebben we al gevonden. Heeft iemand hier misschien ervaringen mee?

Alle tips zijn welkom.

Alvast bedankt :slight_smile: :dag:

Xx

Hoi Manon,
Leuke periode om naar New York te gaan! Ik denk dat je niet onder die 510 euro uit zult komen, dat is echt heel goedkoop. Ik kan je Airbnb zeker aanraden. Het aanbod is erg groot in New York, maar als je aan de hand van budget en gewenste buurt gaat zoeken, moet je een heel eind komen. Omdat New York een echte Airbnb stad is, hebben veel apartementen ook veel recensies, waar je goed op af kunt gaan. Nog een tip: wees tijdig met boeken. Ik ben zelf host in New York en ik weet dat iedereen rond kerst, oud & nieuw en in het zomerseizoen z’n prijzen omhoog gooit. Misschien zijn er nog advertenties te vinden met ‘normale’ prijzen. En wellichtis een artikel dat ik eerder over Airbnb in New York schreef handig: Home - Joyce Sint Nicolaas. Andere sites voor het huren van apartementen van locals zijn wimdu.com en onefinestay.com.
Veel voorpret gewenst!