Hallo allemaal,
Op 6 juli vliegen wij naar Sumatra (hebben we erg veel zin in :); we landen op 7 juli op Polonia en overnachten eerst een nachtje in Medan (Hotel Deli River). Daarna gaan we naar Tangkahan en Bukit Lawang. Het idee is om op vrijdag 12 juli op vliegveld Polonia aan te komen en daar de avondvlucht van Air Asia naar Jakarta te nemen.
Vraag: als je op zondag 7 juli 's ochtends aankomt op Polonia, kun je daar dan ter plaatse al tickets kopen voor de vlucht van Air Asia? Ik lees nergens in de Lonely Planet of dat kan; of moet je dan naar het kantoor van Air Asia in Medan of een andere touroperator?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Op de website van AirAsia staat een overzicht van de verkoopkantoren. Voor Medan zijn dat:
Polonia International Airport, International Departure Hall, 20157
Medan, Sumatra.
Garuda Plaza Hotel Lobby Level, Jl. Sisingamanga Raja No.18
Medan, Sumatera Utara 20213, Indonesia
07:30am - 07:30pm (Monday-Friday)
07:30am - 05:00pm (Saturday - Sunday)
Moet dus lukken op het vliegveld. Al kun je ook gewoon via de website van AirAsia een ticket kopen, dat lijkt me nog een stuk makkelijker. Dat kan gewoon met een creditcard (zowel Mastercard als Visa).
1 like
Dit is mogelijk! Heb dit zelf ook gedaan. Alle maatschappijen hebben kleine kantoortjes net buiten de vertrekhal.
Veel plezier
Ja dit is geen probleem. Ik kwam er laatst alleen achter dat als je bij een kantoor van Airasia boekt, je de “normale” prijs betaald en dat de promo’s dus niet van toepassing zijn. Mss kun je ook bij Lionair de prijs opvragen, soms zijn zij goedkoper. Bij hun komt er iig geen toeslag bij voor de bagage.