Ik zou heel graag met mijn gezin volgend jaar juli naar Costa Rica gaan, maar de tickets via de bekende organisaties zijn onbetaalbaar! (3 volw en 2 kids voor 5000,- een retour, vluchttijd 14 uur 1 x overstappen in Panama). Het kan goedkoper, maar dan doe ik er 33 (!) uur over en met 1 puber en 2 kids niet echt geweldig…
Als ik echter boek via Skyscanner bij bijvoorbeeld een Tripair of Edreams, dan zijn dezelfde tickets ineens 3500,-! Maar volgens recensies (op google) zijn zij echter niet betrouwbaar.
Hebben jullie tips? Moet ik wachten op een aanbieding? (ik heb alles al gecheckt van Tix.nl en Vliegtickets.nl en Schipholtickets ed)
Heel handig overzicht, super! Misschien nog even wat overzichtelijker maken met wat witregels? Eigenlijk zou elk land hier op Wereldwijzer zo’n overzicht moeten hebben.
De genoemde websites komen op dit moment inderdaad met zeer voordelige tarieven, soms beter dan wat Google Flights aangeeft.
Maar dat is altijd maar tijdelijk. Een tijdje geleden was tix.nl zo’n website met scherpe tarieven, maar nu weer ingehaald door momondo.
Google flights verkoopt ook geen tickets, de site helpt je zoeken en laat je kennis maken met heel veel mogelijkheden: verschillende maatschappijen, andere dagen vertrek of terugkeer kunnen soms honderden euro’s goedkoper zijn. Nadat je je daar hebt geïnformeerd ga je zoeken bij websites die ook daadwerkelijk verkopen!