Vliegtickets boeken van Santa Cruz naar Sucre

Hai,

Ik probeer 2 vliegtickets te boeken van Santa Cruz naar Sucre via boa.bo. Nadat ik de data heb ingevuld kom ik op een pagina uit waar verschillende tarieven staan, maar hier snap ik helemaal niks van. Er staat hier ook verder geen informatie over op de website of op de bookingspagina zelf . Heeft iemand een idee waar de verschillende codes voor staan?
https://www.resiberweb.com/PaxBOAv2/Forms/DisplayDisponibilidad.aspx
Alvast bedankt!

Hoi Leonie, de link die je opgeeft werkt niet.
Overigens kun je in Bolivia heel makkelijk via reisbureautjes tickets boeken. Vaak veel sneller en kost je bijna niets extra’s.

Hai dankjewel voor je berichtje. Wij willen echter gelijk door als we aankomen op het vliegveld daar, dus zijn dan liever alvast verzekerd van een ticket vooraf.
Het gaat om elke willekeurige datum die je boekt bij boa.bo als je dan doorklikt naar de volgende pagina krijg je de verschillende tarieven te zien.

Hoi Leonie, precies weet ik het ook niet. Het zijn verschillende soorten belastingen die je moet betalen, afhankelijk van je situatie en voorwaarden. Wat ik zelf heb gedaan en jou ook adviseer: ga naar een reisbureautje in Santa Cruz. Die weten precies welke je moet hebben.

Hey,

Je kan gewoon het laagste tarief nemen. Wij hebben daarover contact genomen met de maatschappij en die hebben ons dat bevestigd.
groetjes

Hoi,

Ik probeer tickets te boeken bij www.resiberweb.com met boa.bo. Maar nadat ik alles heb ingevuld
en tot betaling wil overgaan lukt het niet meer en geeft de site een fout melding.
Iemand ervaring hoe dit op te lossen?