Wij gaan van de zomer naar Azie. Willen landen op Bangkok en vertrekken uit Singapore.
Heeft iemand tips qua vliegreis. Ik hgoor weleens dat je beter elders kan landen en dan weer een tussenvlucht kan nemen. Dat zou enorm schelen in de prijs. Wie heeft tips hoe en met wat vliegen jullie?
ik heb 1 keer met mahanair gevlogen naar bkk en een keer met emirates.
en nu gaan we weer met emirates.
waar kun je je ticket boeken :
www.vliegwinkel.nl
www.d-reizen.nl
www.letsbuyflights.de
www.joker.be
www.justtravel.de
www.airberin.de
je moet echt zoeken op de datum dat je wilt en dan kijken wat het voordeligst is en voor jullie de beste route.
gaan jullie van bkk naar singapore met de trein reizen ? dit is goed te doen.
Neem even contact op met Dave - Ik proef hieruit dat je een vlucht “Europa - Bangok” en een vlucht “Singapore - Europa” wil maken. Dan ben ik bang dat je 2 enkeltjes moet hebben van verschillende maatschappijen. Misschien toch een een retourtje BKK of SIN plus tussenvlucht, of zoals eerder gezegd even contact opnemen met Dave Numan of hij nog wat voor je heeft.
Groet,
Joe
Zoals Joe al zegt kan je mij altijd een mailtje sturen met je vluchtwensen (route & data), dan kan ik voor je uitzoeken wat de mogelijkheden zijn…
Je kan altijd een “open jaw” boeken zoals dat in luchtvaartjargon heet, d.w.z. terugvliegen vanaf een andere plaats dan waar je aangekomen bent…
Voor Bangkok en Singapore combinatie zou je bijvoorbeeld aan KLM kunnen denken die non-stop naar/van beide plaatsen vliegt dus:
Amsterdam-Bangkok met KLM
Singapore-Amsterdam met KLM
Uiteraard is dit ook mogelijk met bijvoorbeeld Singapore Airlines, maar dan krijg je een extra vlucht omdat hun thuisbasis Singapore is en dan zou je route dus als volgt worden:
Amsterdam-Singapore met Singapore Airlines
Singapore-Bangkok met Singapore Airlines
Singapore-Amsterdam met Singapore Airlines
Indien je wilt dat ik naar vluchten kijk, kan je me een mailtje sturen: [EMAIL=“dave@vliegtarieven.nl”]dave@vliegtarieven.nl
Zal je dan deze week een antwoord sturen…
Mocht je niet willen wachten dan kan je zelf ook eens kijken op www.vliegtarieven.nl Vervolgens kan je bij ‘meer zoekopties’ in het beginscherm aangeven dat je heen wilt vliegen naar Bangkok en terug vanaf Singapore.
Groetjes,
Dave
Bedankt voor jullie reacties!
Inmiddels hebben wij gister avond geboekt en gaan we aftellen tot onze reis.