Kan iemand mij iets vertellen over vliegtickets van Hanoi naar Siem Reap. Welke vliegtuigmaatschappijen (Vietnam Airlines weet ik) gaan daarheen. Hoe duur is het ongeveer? Waar en wanneer kan ik dit het beste boeken. Hier al in Nederland of bij een reisbureau in Hanoi?
Ik heb die vlucht in maart gedaan voor 178 euro met Vietnam Airlines.
Geboekt bij een Nederlandse ticket-site.
Meestal is boeken op de site van een vliegmaatschappij goedkoper, maar in dit geval was dat niet zo. Controleer dus even.
Wanneer je veel tijd hebt, dan zou je bij aankomst in Hanoi zo snel mogelijk bij een tour office kunnen boeken. Het zou me niks verbazen wanneer dat goedkoper is.
Ik leg vrij veel vast omdat ik nergens tijd wil verliezen en me over dat soort dingen geen zorgen wil maken.
't Is trouwens een uitstekende maatschappij met mooie stewardessen in ao dai
Ik heb wat gegoogled en volgens mij heeft Johan gelijk wat betreft niet rechtstreeks via VA.
Ik geloof dat je in juli 2011 wou gaan reizen in Viet Nam.
Ik had gekeken bij de VA site en daar kwam ik op totaal €840 voor 2 volwassenen en 2 kinderen.
Goedkoper was bij vliegwinklel.nl in totaal voor €650 voor 2 volwassenen en 2 kinderen onder de 12 jaar.
Nog goedkoper was Thomascook.de in totaal €587 voor 2 volwassenen en 2 kinderen onder de 12.
Ik had als datum 13-7-2011 genomen.
Misschien met wat zoeken vind misschien nog een wat goedkopere, maar zo heb je alvast een indicatie.
De volgende maatschappijen ben bij het zoeken tegengekomen
Silk air, Bangkok Airways, Thai Air international,en Cathay Pacific; maar deze vliegen niet rechtstreeks en waren duurder.