Vliegticket Hanoi en terug vanaf Ho Chi Minh

Wij willen een rondreis maken door Vietnam en dan van Noord naar Zuid. Ik zie nu dat er alleen maar retourtickets zijn en dat je anders 2 enkele tickets moet boeken. Die aanzienlijk duurder zijn. Heeft er iemand tips en / of ervaring hiermee dat we kunnen vliegen op Hanoi en dan op de terugreis vanaf Ho Chi Minh?

Verder zijn natuurlijk andere tips ook welkom :wink:
Thanx

Gr Yvette

Hallo yvette,

Nee hoor, je kan gewoon een retour ticket boeken europa naar Hanoi en terug van Saigon naar Europa.

Ik heb zo maar iets ingetypt als datum en dan kwam er deze uit bijv. ( heb ik gekozen omdat de vluchttijden en reisuren goed zijn )

**Frankfurt - Hanoi // Ho Chi Minh City - Frankfurt, economy klasse

https://betalen.cheaptickets.nl/v3/logos/TG.gif

**
2 volwassenen

Bangkok,Suvarnabhumi

Vrijdag 12 juli 2013

vertrek
aankomst
reisduur
vluchtnummer

14:45

Frankfurt

06:25
(13/07)
Bangkok,Suvarnabh…

10u40m
TG 921

07:45
(13/07)
Bangkok,Suvarnabh…

09:35
(13/07)
Hanoi

1u50m
TG 560
totale reisduur: 13u 50m

Donderdag 5 september 2013

vertrek
aankomst
reisduur
vluchtnummer

20:50

Ho Chi Minh City

22:15

Bangkok,Suvarnabh…

1u25m
TG 557

23:45

Bangkok,Suvarnabh…

06:00
(06/09)
Frankfurt

11u15m
TG 920
totale reisduur: 14u 10m

Prijs per persoon excl. Customer Service Tax (per ticket, min € 0,- tot max € 25,-) en dossierkosten (€0,- tot € 21,- per boeking).

**Prijsoverzicht
**

aantal
prijs
taxen en toeslagen
subtotaal

Vliegticket volwassene(n)
2
€[RIGHT]602,00[/RIGHT]
€[RIGHT]429,35[/RIGHT]
€[RIGHT]2.062,70[/RIGHT]

Customer Service Tax
2
€[RIGHT]25,00[/RIGHT]
€[RIGHT]50,00[/RIGHT]

**Totale prijs

€ 2.112,70

**

Maar zo kwamen er bij cheaptickets. nl er nog vele andere opties uit en ook vele goedkopere.
Je moet bij deze aanbieder wel even klikken bij andere terugvlucht

[TABLE=“class: search_table”]

Mijn vlucht

Van

Naar

andere terugvlucht?

[/TABLE]
Denk dat dit zo bij vele sites zo werkt.
Wil rechtstreeks en geen overstap, dan is Vietnam Airlines de enigste die rechtstreeks vliegt naar Frankfurt of Parijs.
Ik woon in het zuiden en of ik nu naar Schiphol rij of naar Frankfurt maakt niet veel uit, maar kan meteen in de auto stappen naar huis vanaf Frankfurt. Kosten parkeren in Frankfurt zijn ook goedkoop.

Maar veel mensen vliegen op en vanaf Bangkok en dan naar Hanoi en dan weer van Saigon naar Bangkok.

Het is even puzzelen , maar denk wel dat er mensen zijn die hierop gaan reageren met welke maatschappijen zijn hebben gevlogen en
de kosten.

gr.
Ton.

wij vliegen met aeroflot van amsterdam naar Moskou en dan door naar Saigon en terug van Hanoi naar moskou door naar Amsterdan voor iets meer 700 euro per persoon. Geboekt op de site van Aeroflot. Heen 17 uur terug 16 uur.

groet John

afgelopen januari gevlogen met Malaysian airlines van Amsterdam naar Hanoi en terug van HCMC naar Amsterdam. Kosten iets meer dan 700 p.p. We hadden trouwens een tussenstop in Kuala Lumpur.

Uiteindelijk geboekt via govolo.nl maar ook kan via chase.nl of d-reizen.nl

Wij zijn ook een reis naar Vietnam aan het voorbereiden, maar bij de meeste sites kun je aangeven op welke stad je aan wilt vliegen en kun je voor de terugvlucht een andere site aangeven. Ik heb o.a. gekeken op www.kuoni.nl (‘vliegtickets’) en www.worldticketcenter.nl (bij hen kun je zelfs nog een tussenstop/ meerdere bestemmingen aangeven).

Allemaal bedankt voor de reacties en tips. We hebben vandaag geboekt bij 333 travel. Heenvlucht naar Hanoi en terug vanaf Ho Chi Minh. Inclusief 2 hotelovernachtingen in Hanoi en prive taxi vanaf het vliegveld naar het hotel. Dus helemaal super. Nu gaan we verder met de rest van de voorbereidingen en het uitstippelen van onze route.

Hallo Yvette,

Hartstikke fijn dat je een leuke vlucht en met transfers + overnachtingen naar jullie tevredenheid heb kunnen boeken.

Wist overigens dat 333 ook een vietnamees biermerk is?
De uitspraak is helemaal simpel evenals de uitspraak voor bier in het vietnamees.
3 spreek je uit al ba, dus 333 is ba ba ba.
Bier is gewoon bier ( schrijf je als bia ).

Wanneer je proost met vietnamezen dan zeg Mot, Hi, Ba, ( 1, 2, 3 ) JOOOOOOOh en dan de glazen klinken.

Kunnen jullie ook nu doen na een leuke vlucht, overnachting en transfers geboekt te hebben.

Veel plezier met de overige planningen.

gr.
Ton.

Hallo allemaal,

Ook wij gaan naar Vietnam. We hebben gisteren de tickets geboekt en kunnen nu gaan plannen :).
We gaan de hele maand april :).

Wij vliegen met Malaysian naar Hanoi en terug vanaf Ho Chi Minh. (heel prettig 30 kg bagage ;))
We hebben via Schipholtickets geboekt. 1.453,24 euro voor 2 personen. Veruit de goedkoopste. Bij de meeste aanbieders komen er op het laatst nogheel wat kosten bij. Dus goed opletten.

Wij kijken meestal bij www.vliegticketstool.nl

Alle Vliegtickets sites op één pagina, 1 keer de gegevens invullen en je kunt bij heel veel online aanbieders zoeken. Heel erg handig.

Heel erg fijn om hier leuke en handige tips te vinden. Dank hiervoor.

Groetjes, Ad en Rona.

Heb zelf pas online een vlucht geboekt amsterdam - hanoi en saigon - amsterdam. Dit bij ebookers.nl en ik vlieg met Malaysia Airlines. € 727,74, annulatieverzekering inbegrepen.