Ik heb een vraagje over lijnvluchten naar Athene, is het daarbij zo dat hoe langer je wacht hoe duurder een ticket wordt, of staan de prijzen vast?
Het gaat om een ticket voor in juli.
Thnx ![]()
Ik heb een vraagje over lijnvluchten naar Athene, is het daarbij zo dat hoe langer je wacht hoe duurder een ticket wordt, of staan de prijzen vast?
Het gaat om een ticket voor in juli.
Thnx ![]()
Hey,
Ik was van plan om half augustus naar Athene te vliegen, dit wilde ik via Brussel met Virgin Express doen, maar die zit nu al vol!
Dus zorg ervoor dat je er op tijd bij bent, je kunt nog zat een ticket krijgen maar de goedkoopste vliegtuigen zitten natuurlijk als eerste vol…!
Hoi!
Als je met goedkope vliegmaatschappijen als Virgin Express of Ryan Air vliegt, moet je er vroeg bij zijn als je goedkoop wil vliegen! De eerste stoelen in het vliegtuig gaan namelijk voor en prikkie weg en de rest wordt steeds duurder!
Succes en veel plezier in Griekenland!
hey anne jij zou toch eerst meegaan met mij naar lesbos?
groetjes kim
fff een ding je had het best wel mogen zeggen dat je niet meer meeging beetje lullig van je maar ja je hebt van die mensen erbij!!!
Ik heb ook een tijdje gemailt etc met Anne, maar op een gegeven moment heb ik niets meer van der gehoord. Ze wilde ook wel met mij naar Griekenland…
ja slaat echt nergens op he richard volgens mij wilt ze een beetje teveel ze moet beter nadenken voor dat ze dingen afspreekt want ik hield er helemaal rekening mee en ze zegt ze heeft in de toerisme geleerd nou ik doe dat ook maar dan weet je wel van de prijzen af want dat leer je allemaal op school als je dara ingewerkt heb ja het klopt niet echt!
Kimmi ga je dan alsnog wel naar Griekenland? Heb je speciale plannen?
hey richard ja ik ga naar griekenland 7 juli naar het eiland lesbos daar kom ik al 12 jaar en het bevalt me goed