vliegtax toch naar 11,25 voor heel turkije

Vrijdag denk!

mensen zullen jullie wel allemaal gaan bellen vrijdag, om hun geld terug te krijgen…extra drukte dus…

haha ik neem gewoon niet op :smiley: Denk dat we iemand van het kabinet plaatsen op kantoor…

Dat is ook wel een beetje logisch dat mensen uit Noord-Holland niet naar Belgie of Duitsland uitwijken, of je moet met een groot gezin gaan, dan loont het.

Maar hier om mij heen, vertrekken er toch velen vanaf Weeze en Munster en dat is bijna even ver als naar Schiphol. Plus dat het parkeren veel goedkoper is. Ach, zo heeft alles zijn voor en nadelen.

Ik vind het in ieder geval wel heel fijn dat het ook juist, voor met name de Canarische eilanden geld, want daar is het s’winters heerlijk toeven. :zon02:

En trouwens… de meeste mensen hebben gelukkig nog niet alles betaald… dus het restant wordt gewoon lager… :smiley:

tja Roanna, alles is beter dan hier, wat een k*t weer toch weer, 1 1/2 dag droog en zonnig en dan weer herfst…10 maanden per jaar wind regen en kou…6 weken voorjaar en 2 weken zomer…

oke jullie hoeven dan geen geld terug te boeken, maar wel alle rekeningen aanpassen, dus alle boekingen openen en veranderen, een mega klus…en dan nog de mensen die wel alles al betaald hebben, die moeten dan weer wachten tot het op hun rekening is gestort…allemaal rompslomp…gewoon de uren doorbelasten aan de belastingdienst…die verhalen het dan maar weer bij de regering en de rechter, die toch anders had beslist.

ach cyn, je moet maar zo denken, er zijn een hoop mensen aangenaam verrast en zullen alleen maar heel blij zijn dat je dat voor hen met liefde hebt gedaan en dan komen ze mooi weer elke keer terug om bij jullie te boeken…

Hoi bloem,

Was jij de persoon die een tijdje geleden door verschillende landen in het Midden-Oosten heeft getraveled of verwar ik je met iemand anders?