We lazen op internet dat het vliegveld van Pakse in juli-aug. een renovatie ondergaat. We willen nu vliegen vanaf Savannakhet naar Siem Reap. Is dit uberhaupt mogelijk? Heef iemand hier ervaring mee? Hoe vaak gaan er vluchten?
bedankt!
We lazen op internet dat het vliegveld van Pakse in juli-aug. een renovatie ondergaat. We willen nu vliegen vanaf Savannakhet naar Siem Reap. Is dit uberhaupt mogelijk? Heef iemand hier ervaring mee? Hoe vaak gaan er vluchten?
bedankt!
Hallo,
Ik denk dat het niet mogelijk is ik denk dat je beter van Vietieane naar Siem Reap kan vliegen volgens mij kan dit met Lao Airlines.
gr van Moira
De luchthaven van Pak Se wordt gesloten van 1 juli tot 30 oktober. De data zijn al een keer aangepast, het is Laos en alles wordt last minute besloten.
Vluchten naar Siem Reap worden zover ik weet omgezet vanaf Savanakhet. Deze route bestond niet, maar zal de route van Pak Se naar Siem Reap overnemen. Hoe vaak per week ze gaan weet ik niet, maar vanaf Pak Se vlogen ze iedere dag. Informeer anders bij Lao Airlines zelf of via een lokale toeristenbureau in Laos naar het vliegschema.
Onderstaande info komt van de website www.just4airlines.com:
*June 11, 2009 *
*The renovation works of the runway of Pakze Airport are into the last phase which will run from 1st July to 30 August 2009. During this time, the airport will not be usable. *
*The flights from / to Pakze will be temporarily suspended and Savannakhet Airport will be used as intermediate airport for linking the flight to Sieam Reap, Luang Prabang, and Vientiane. Note, Thai airport of Ubon Ratchatani can also be used as a transit airport to Bangkok. *
Source: Lao Airlines
*Posted by: just4airlines.com at 0252h UTC Jun 12, 2009 *
Voor meer info kan je mailen naar: [EMAIL=“info@laos-airlines.com”]info@laos-airlines.com