Nieuwe vliegroute van Laos naar Vietnam

Lao Airlines vliegt een nieuwe route van Vientiane naar Ho Chi Minh City via Pakse in zuid-Laos. Reizigers kunnen op deze manier eenvoudig de fraaie omgeving van Pakse bezoeken voordat zij doorvliegen naar Vietnam.De vluchten worden op dinsdag, donderdag en zaterdag uitgevoerd. Voor meer info klik hier.

Bron: Thais Verkeersbureau

Lao airlines leeft nog in het jaar 0! Had een goedkoop ticket bij ze op de kop getikt via tix.nl maar ze doen daar kennelijk niet aan e-tickets, en het ophalen op het vliegveld in bangkok oid ging ook niet. Alleen de dag zelf had ik het kunnen proberen op het vliegveld zelf, mja, beetje tricky. Nu 80 euro meer moeten betalen om met thai air te kunnen vliegen

Klopt, in Nederland kunnen er voor Lao Airlines nog steeds geen e-tickets uitgegeven worden. Ik neem aan dat je eindbestemming Vientiane is ? Een goedkoper alternatief was de trein geweest, maar duurt natuurlijk wel een stuk langer.
Overigens vreemd dat tix.nl Lao Airlines niet ‘uit’ heeft gezet voor de website, nu wordt deze maatschappij blijkbaar nog steeds getoond.

Wellicht dat ik wat verkeerd begrip/lees maar ik vlieg al 3 jaar op e-tickets met Lao Airlines.

Boek jij online via de website van Lao Airlines of bij een reisbureau in Azie ?
In de diverse airline reserveringssystemen die reisbureaus/reisorganisaties in Nederland gebruiken, was het tot vorig jaar niet mogelijk om Lao Airlines te boeken, omdat e-tickets niet mogelijk waren. Hoe dit nu zit weet ik niet, omdat ik al enige tijd niet meer in NL woon.

Een e-ticket is een e-ticket en dat gebruik ik ruim 3 jaar. Wat de afspraken onderling zijn met NL daar heb ik geen idee van maar een e-ticket wordt minstens 3 jaar gebruikt bij Lao Airlines.