Vliegen van en naar Madagascar

Wij willen in september 2017 naar Madagascar vliegen. We hebben begrepen dat het prettig kan zijn om met Kenya Airlines heen te vliegen en bijv. met KLM/ Air France terug, liefst met maximaal 1 tussenstop. Nu valt mij op dat 2 enkele reizen vele malen duurder uitvallen dan een retour. Wat kunnen jullie ons aanbevelen t.a.v. de vliegroute en vliegmaatschappij(en). Welke tips zijn er voor het boeken van vliegtickets naar Madagascar? Vertrek is voor ons mogelijk vanuit zowel Amsterdam, als Düsseldorf of Frankfurt.
Klopt het dat Egyptian Airlines vanaf maart ook met 1 tussenstop op Antananativo gaat vliegen (vanuit Frankfurt)?

beste BarMar,

De nieuwe vlucht verbinding is Ethiopie Airlines en dat kan met 1 overstap via Frankfurt.
Ik heb net vluchten bij hen geboekt met 2 overstappen naar Amsterdam voor €750 p.p.
Verder de websites die vluchten verkopen in de gaten houden.

Je kan wel met AirFrance heen tot Parijs en Kenya Airlines terug vanaf Amsterdam
Dat heb ik twee jaar geleden gedaan. Ze zitten in dezelfde werkgroep. Wederom de websites afspeuren.

Succes met vluchten zoeken, Wendy

Beste Wendy,

bedankt voor je reactie. We hebben, een paar weken terug inmiddels alweer, onze vluchten geboekt (zelfstandig via internet) en tevens onze reis samengesteld en geboekt in overleg met Ramartour (incl. binnenlandse vluchten).
Uiteindelijke gekozen voor een heen- en terugvlucht met Turkish Airlines vanaf Amsterdam, met tussenstop in Istanbul (en kort op de Seychellen). Wij gaan van 11-9-'17 t/m 30-9-'17 naar Madagascar en hebben we veel zin in!
Uit andere berichten op dit forum begrijp ik dat jij ook samenwerkt met Ramartour?

Met vriendelijke groet,
Marleen Hofman