Vliegen in december/januari

:confused: Ik weet niet wie er ervaring heeft met het vliegen naar Antalya in december. Ik hoop niet dat ik het nodig zal hebben en dat de andersom situatie zal plaatsvinden. Maar ja, een visumaanvraag is en blijft moeilijk.:mad:
Natuurlijk heb ik internet al afgesurfd naar goedkope vluchten, maar heel veel maatschappijen, zoals Transavia, vliegen blijkbaar rond die tijd niet op Antalya.

Zijn er mensen die mij bruikbare tips kunnen geven?
Alvast bedankt.

Cok salamlar, Fransijn

Ik heb zelf geen ervaring hiermee, maar hoorde over turkish airlines waar je online tickets kunt kopen en die vliegen misschien wel in december en/of januari. Succes ermee!

@ Fransijn: Er zijn genoeg Turkse vliegtuigmaatschappijen die naar Türkiye vliegen vanuit Nederland zoals:

• Corendon (goedkooper)
  • Türkish airlines (duurder)
    Ik geloof dat ik geen sites mag vermelden maar je kunt ze dus gewoon via internet boeken!
    Groetjes…:slight_smile:

Hoi,

Bedankt in ieder geval voor de tip.
Corendon had ik al in de peiling, ja en Turkish Airlines is over het algemeen wat duurder.
Ik zal er wel uitkomen hoop ik.

Groetjes, Fransijn

Als mijn vriend straks weer een visum krijgt dan vliegen we weer met Corendon!
Ik vind het een goede/betaalbare maatschappij en wij vliegen dan ook in Januari!
Groetjes…:slight_smile:

Het is nu 2011 en ben op zoek naar vleigmogelijheden naar Antalya in december(winter).
Op het forum staan alleen oude berichten. Weet iemand welke maatschappij in deze periode nar Antalya vliegt?? Vast bedankt
Lies

Ik vlieg meestal in Januari met corendon naar antalya. Maar je kan ook bij sun expres of pegasus kijken vliegen ook gewoon in die periode naar antalya

1 like

Veel vluchten voor de winter staan er pas aan het einde van het zomerseizoen op, zeker van de charters. Veel charters vliegen gewoon het hele jaar door, waaronder Transavia en Corendon maar ook Turkse maatschappijen als Onur Air en Sunexpress, dus gewoon nog even afwachten, anders boek je misschien een te duur ticket

1 like