Viva Wyndham Maya

Hallo, ik overweeg Viva Wyndham Maya in Playa del Carmen te boeken. Weet iemand of dit hotel vochtig is? Ik ben een paar keer in de Caribbean geweest. Daardoor weet ik hoe belangrijk is dat het hotel niet vochtig is. Dank!

Wat bedoel je met vochtig? Luchtvochtigheid?

Ik bedoel dat er alles vochtig was in een kamer. Een bed, kleren voelden vochtig aan na een dag in een kast, zelfs een papier waarop ik in een kamer schreef. Dat hotel was net als Viva Wyndham Maya voor het jaar 2000 gebouwd… Dank!

hoi hoi,

ik ga 24 augustus ook naar viva wyndham maya.
Heb idd gehoord dat de kamers wel vochtig kunnen zijn, maar dit moet niet erg zijn.
Ze hebben me geadviseerd ook gelijk naar een andere kamer te vragen mocht dit het geval zijn.
Ik weet het dus niet zeker, het wordt voor ons even afwachten. wanneer wilde jij/jullie gaan?

Hoi, dank voor je reactie en de info. Ik ga eind november. Alvast fijne vakantie. Ik lees graag je ervaringen.

Hoi Wouter.

Niks te danken.
ik zal me ervaringen delen hier op het forum.
jij ook een fijne vakantie.

groetjes

Ik heb geen ervaring met dit Hotel, ben er wel een keer geweest en heb daar de kamers gezien. De eerst keer dat ik in Playa was was in September 2008 en nadien ben ik er 15 keer geweest. De luchtvochtigheid is uiteraard hoger dan wij hier gewend zijn, 80% of hoger is geen uitzondering. Dus je kleding wordt wel iets klammer maar ik heb daar nooit een probleem mee gehad. Het valt echt reuze mee. Daarnaast bijna elke resort en dus Hotel/Kamers zijn voorzien van Airco en ik laat deze altijd (24x7) aanstaan. Waar ik niet op gelet heb bij Viva is hoe je de Airco aanzet, als dit met het kaartje van de deur is dan zeg ik: Neem een pasje van de Gamma of iets anders mee… :wink:

Er staat ook op dit forum een verhaal over pinnen, pinnen doe ik daar maar wel bij een bank waar je binnen staat. Ik gebruik geen pin op de fifth avenue (winkelstraat) of neem cash mee (Euro’s) en wissel deze gewoon bij een bank/loket aan de straat. In het hotel kan je vaak ook wisselen maar dan heb je een iets ongunstiger koers, op de hele vakantie ben ik wellicht 20euro meer kwijt… maar loop niet met grote bedragen over straat.

ALs je meer wilt weten over Playa del Carmen, wat moet je zien, wat kan ik zelf doen… wat is mooi om te zien… laat het me weten.
Geniet van jullie vakantie, ik ben er in december weer…