Ik ga van de zomer vanuit Singapore naar het eiland Bintan/Tanjung Pinang. Haal hier het visum on arrival (VOA). Vervolgens ga ik na een week terug naar Singapore, waarna ik een dag of drie later naar Sumatra vertrek voor weer een week.
kan ik dit doen op een en het zelfde visum, m.a.w: is een VOA single entry of ook te gebruiken multiple entry (dat zijn de termen geloof ik).
Wie help me aan een antwoord?![]()
Nee gaat niet, een visum is maar voor een trip geldig. Ik dacht echter dat er ook een transit visum was voor 7 dagen.
nee inderdaad elke keer dat je opnieuw Indonesie inkomt krijg je een nieuw visum.
gr van Moira
http://www.indonesiasongkhla.org/index.php?topgroupid=1&groupid=17&subgroupid=&contentid=176
ik kon de info zo snel niet ergens anders vinden. maar wat ik heb gelezen staat er op iedere site hierover dat je een visum onarrival kunt krijgen voor 7 dagen,maar dan moet je neem ik aan wel een bewijs hebben dat je er weer uit gaat.
Beste mensen,
Bedankt voor jullie info. Zal inderdaad 2x gebruik moeten maken van een 7-daags VOA ad US$10.
matur nuwun sanget
weet iemand ook hoelang het duurd voordat je je visum hebt in KL en Penang ?
is dit 2 werkdagen ?
Hallo,
Ik heb mijn visum aangevraag in penang dit duurt 48 uur dat staat ook op het bordje als je binnen komt.
Dus wij waren er maandag en konden woensdag het paspoort weer ophalen.
gr van Moira