Hallo allemaal,
Wat is de maximale verblijfsduur in Tunesie met een toeristenvisum in je paspoort?
Hallo allemaal,
Wat is de maximale verblijfsduur in Tunesie met een toeristenvisum in je paspoort?
He hallo, leef je ook nog?
Heb je niet gezien in het vliegtuig, jammer! Maare hoe was je vakantie? Die van ons was echt helemaal top. Beetje heimwee nu maar ja…volgend jaar hopelijk weer.
Zover ik weet mag je 3 maanden in Tunesië verblijven met een toeristenvisum, wil je langer blijven moet je toestemming vragen. Hoop dat je er iets aan hebt! Wel even nieuwgierig, hoezo wil je dat weten???:dag:
Hoi hoi!
Ja leef nog hoor, ook een fijne vakantie gehad, ben nog in Sousse geweest, even gekeken bij Tej Marhaba en Riad Palms.
Jammer dat ik je ook niet gezien heb in het vliegtuig :S Moet er wel bij zeggen dat ik de hele vlucht geslapen heb, en ook niet de moeite heb genomen om van mn stoel af te komen haha.
Nou mn ouders zijn bezig met een vakantiehuisje in Yasmine-Hammamet, en ik wil mee uiteraard.
Mijn contract loopt 20/03/10 af en wil dan even voorproefen een paar maanden daar te zitten, en misschien serieus te gaan zoeken naar werk. Maar zover is het nog niet, was alleen ff benieuwd;)
Hoezo heb je heimwee? Leuke mensen ontmoet?
He, lag zelf ook de hele vlucht knock out dus heb er zelf ook niet veel moeite voor gedaan. Wat was het trouwens warm he de 1ste week, boven de 40 graden! Ja heb genoeg leuke mensen ontmoet daar maar mis vooral het land, ben verliefd geworden op tunesië zelf. Voel me daar erg thuis maar zou er niet permanent kunnen wonen. Wel geweldig dat je ouders daar een vakantiehuisje gaan nemen, lijkt mij ook wel wat. Weet je al wat voor werk je daar zou willen doen? Het is niet makkelijk om werk te vinden! En ach…anders kan je nog altijd in de animatie ![]()
Ja veel te warm, al hoewel wij ook regen en onweer hebben gehad en 12/9 de hele dag bewolking en buien :S
Ik heb geen idee wat ik wil gaan doen, dacht aan reisleiding of iets met excursies of receptiewerk in een hotel en anders maar achter de bar in een discotheek ofzow. Kan echt niet heel de dag stil zitten. Pff.
Heb je leuke Tunesiers ontmoet of landgenoten?
![]()
Ja wij hebben op de 10de avond ook onweer gehad en op de dag van vetrek (12de) hele dag bewolking.
Ik heb zowel leuke tunesiërs (groot gedeelte kon ik al) maar ook leuke engelsen en een duits meisje die sinds een jaar getrouwd is met een tunesiër. Ze komt elke 3 mnd. en blijft dan voor een maand totdat hij naar Duitsland kan komen. Hij was een ex-animator van dat hotel en ze kwamen elke avond langs. Veel gelachen dus! :hihi:
Geweldig!
Je ziet het echt veel hoor, Tunesiers met een europeese. Bij ons op het strand was ook een Duitse met een Tunesier, hadden een baby van een jaar.
Wonen in Duitsland. Hele gesprekken mee gehad, en heeft lang geduurd voordat hij een visum heeft gekregen, is dik een jaar over heen gegaan.
Ik hoorde wel dat trouwen dat versoepelt…maarja.
Heb je trouwens Facebook?
En wanneer ga jij weer terug?
Nee we hebben allebei geen faceboek. Weet nog niet wanneer ik of allebei terug gaan, zien wel wat volgend jaar weer brengt!
Ja je ziet dat zeker heel veel , een europeese met een tunesiër. Het is echt heel moeilijk om iemand naar europa te krijgen, je moet aan heel veel eisen voldoen. Het versneld zeer zeker als je trouwt, het nadeel is dat veel (vooral jonge) meiden zeer snel trouwen om met zo iemand verder te gaan. Iets wat je normaal dus niet zou doen! Maar om eerlijk te zijn…ze zijn ook wel heel verleidelijk hoor, die mannen daar. Kan me voorstellen dat dames er massaal op vallen. Wij hebben ook zeer zeker onze ogen te kost gedaan!!! ![]()
O jammer!
Haha ja wij ook hoor, mn vriendin heeft een leuke man ontmoet, die gaat zeer binnenkort weer terug.
Ik had vorig jaar een leuke man ontmoet en die werkt ook nogsteeds in het zelfde hotel als vorig jaar, heb de hele vakantie met m opgetrokken.
Maarja de afstand he, vindt het zo nu en dan wel leuk. Maar nee, wie weet als ik daar straks voor langere tijd ben. Ach ja we zien het allemaal wel.
Laat me weten wanneer je weer gaat, leuk om toch een keer te meeten;)
Oke wij zitten hier dus met een lichte verwarring, we dachten al die tijd dat je een man was en met je vriendin op vakantie ging. Maar na het lezen van je laatste berichtje klopt dit beeld dus niet. Hahaha:redface:
Wuhahahhaa ik ga helemaal stuk hier!..
Dat scheelt wij ook!!! Echt grappig, vind je het gek dat ik je niet zag in het vliegtuig, ik maar kijken naar een man met all-stars. Mijn dochter zei nog, heb wel 2 meiden met all-stars gezien! :biggrin:
wuhahahah en wij maar zoeken naar joggingbroeken en oordopjes, jullie echt niet gezien…
Ja heeft je dochter ons gezien?
Ik had felgroene en mn vriendin knalrode.
haha
Ja waarschijnlijk dan wel! Echt heel grappig dit, duidelijk een staaltje van spraakverwarring. Als ik nu ook terug denk aan een aantal opmerkingen die ik tegen je gemaakt heb word het alleen maar grappiger, bv. als antwoord op wat trek je aan, ik zei nog, dat vraag je toch niet aan een vrouw, die weten niet eens op de dag zelf wat ze aantrekken!! Weet zeker dat ik meer van dit soort opmerkingen heb gemaakt ervan uitgaande dat je toch echt een man was!!! Heb je wel msn? Zo ja, dan stuur ik wel prive mijn hotmail door. :dag:
ja heb msn
stuur maar in een pb dan voeg ik je gelijk toe.
Misschien herken ik je wel op de foto;)