Ff vraagje m.b.t. de visum
Ik begreep dat ik deze in nl aanvraag.
In vietnam betaal ik dan 25dollar pp. voor stempel.
Dit is voor een maand enkel entree.
Ik vraag me af stel me reis verloopt soepel dan wil ik ook cambodja aandoen. Dit weet ik niet van te voren.
Ik reis met 2vw en 2 kids.
Vind verschil 4x25=100 best wel groot verschil voor meerdere keren land in mogen als ik er geen gebruik van maak.
Wat raden jullie me aan.
Groetjes
Alternatief is om in Cambodja een visum te regelen voor Viet Nam; dus opnieuw een letter of aproval aanvragen wanneer je tocht besluit om naar Cambodja te gaan.
Kost je dan 4 x 10 USD + 4 x 25 USD.
Probleem is wel dat je dan wel vliegend Viet Nam in moet komen, dus misschien wil je dat ook niet?
Wel kan je een Vietnamees visum regelen in Cambodja, maar dan ben je je paspoort enkele dagen kwijt ( kan ook binnen 1 dag, maar dan betaal je meer).
Visum is niet overal te verkrijgen en je moet maar net in die plaats zijn; kost je ook weer tijd.
Lijkt mij ook niet zo’n goed idee om je paspoort af te geven, maar het is een mogelijkheid.
Overigens kost een visum voor Cambodja tegenwoordig 30 USD ( heb ik betaald op 10-01-2017; was in maart 2016 nog 25 USD wat ik toen betaalde ).
Ik zou gaan voor een multi entry visum.
Zo heb je alle vrijheid en wanneer je alle kosten van de reis bij elkaar optelt en dan is 120 USD best te overzien op het totaal.