Visum

Heeft er iemand ervaring met het aanvragen van een visum voor India? Ik ben tussendoor maar 10 dagen in Nederland en moet dus binnen die termijn zorgen dat het visum is afgegeven. Tips ervaringen etc. zijn van harte welkom!!
Groetjes,
Cleo

Dag Cleo
Het zal bij anderen misschien wel anders geweest zijn, maar bij ons heeft het 4! weken geduurd. Wij zijn Belgen dus miss dat ze in Amsterdam wat rapper zijn dan in Brussel.
Groeten, kevinenkitty

Dag Cleo
Het zal bij anderen misschien wel anders geweest zijn, maar bij ons heeft het 4! weken geduurd. Wij zijn Belgen dus miss dat ze in Amsterdam wat rapper zijn dan in Brussel.
Groeten, kevinenkitty

Ik heb gebruik gemaakt van een visumbureau. Er zijn er genoeg op internet, even zoeken! Die komen je paspoort ophalen en regelen het visum voor je, je moet alleen zelf de benodigde papieren invullen en meegeven. Ik had 'm na precies 8 dagen weer terug, er zijn wel behoorlijk kosten aan verbonden. Houd er rekening mee dat je wel een werkgeversverklaring nodig hebt, en een speciaal soort pasfoto’s. Hier gaat soms ook nog wat tijd in zitten, dus wellicht alvast van te voren klaarleggen.

Gewoon naar de Indiase visum balie in Amsterdam kan ook: Blog chia sẻ kinh nghiệm về Visa du lịch, thăm thân -Dịch Vụ Visa Blsindia-nl
Zorg dan wel dat je 's morgens als eerste voor de deur staat… Toen ik binnen kwam om 10.00 uur was de wachttijd al opgelopen tot 5 uur!

Hallo Cleo,

De normale procedure duurt zes tot acht werkdagen
Spoedbehandeling is mogelijk, mits je kan aantonen binnen 72uur te vertrekken.
Hiervoor wordt wel +/= €80,= extra kosten in rekening gebracht en succes is niet gegarandeerd.

Wees zorgvuldig met het aanleveren van de gevraagde documenten,
dit kan per week veranderen en een klein foutje kan je zo een aantal dagen kosten.
Kijk regelmatig op de site van BSL of de diverse visumbureaus.