Visum

Hallo,
Ik wil graag tips over een visum aanvragen voor 6 weken Indonesië? Kan ik deze het beste in Nederland regelen of is dit ook goed mogelijk in Indonesië of zelfs maleisie? Mijn vriend en ik zijn voordien nl 4 weken in maleisie… Ik lees zoveel verschillende berichten hier nl. Over op internet en weet het even niet meer. We vertrekken in Jan 2013 voor een half jaar naar NZ, Fiji, australie en daarna maleisie, Indonesië…
Alle tips zijn welkom liefs

Regel het in Maleisiie binnen 3 werkdagen heb je dit geregeld in Kuala lumpur veel sneller dan in Den Haag. Je kunt een VOA van 30 dagen verlengen in Indonesie maar is omslachtig en voor een reiziger niet praktisch.

Hoi Sanne,

Ik heb het geprobeerd de verschillende mogelijkheden voor het visum duidelijk uiteen te zetten, zie onze website onder Praktische reisinformatie Indonesie en dan
Visum Indonesie.

Hier vind je ook de contactgegevens van het visumbureau waar wij mee werken op Bali.
Wij regelden bij de Indonesische ambassade in Nederland van te voren een 2 maanden visum. Dit verlengen we op Bali.
Na een half jaar maakten wij een visumrun naar Singapore. Hier kregen we weer een visum voor 2 maanden, wat we weer tot een half jaar verlengden.

Goede reis!