Weet iemand toevallig waar en hoe je een visum voor Vietnam kan regelen in Cambodja? En hoelang vantevoren dit moet?! Thanx!
Hallo Mattew,
Het is makkelijk om in Phnom Penh een visa voor vietnam te krijgen. Vandaag paspoort inleveren, morgen na 5 uur paspoort met visum weer terug. Kosten $ 33,- Er is zelfs een quick service mogelijk, dezelfde dag nog terug maar dat kost $ 5,- extra. Je kunt dit laten doen door diverse guesthouses of travelagecy. Of je komt even bij ons langs. Local Adventures Cambodia, Street 258, huisnr. 14 Phnom Penh. www.cambodia.nl
Veel plezier in Cambodja
Andre
HI Andre,
Mooie site hoor!
Ziet er verzorgd en proffesioneel uit! Ik moet maar een keer die kant uit gaan want heb altijd al naast Birma, Cambodja willen zien.
Ik zal dan tzt contact opnemen.
Groetjes
zo als dit schrijft heb 1 dag je paspoort niet bij je dat kan je wel grote problemen geven als ze je juist op dat moment om een paspoort vragen (de politie) dat is strafbaar.
Verder succes met je plannen van je reis !
PS Cambodja is een land om van te gaan houden .
Groetjes Fransjes:CAMBODIA:
Dat je zo makkelijk een visum voor Vietnam in Cambodja kan krijgen, geldt dat nu nog???
alvast bedankt!
gr Froukje
Hallo,
Het visum kun je nog steeds zo makkelijk krijgen je kunt het in Phom Phenh en in Sihanoukville aanvragen. In Sihanoukville is het klaar terwijl je wacht.
met zonder authorisatie, right?
dankje hoor!
sorry ik weet niet precies was je bedoelt?
Met autorisatie???
dat je van te voren gerechtigd bent om een visum te krijgen in het buitenland, maar weet je hier niks van af, dan neem ik aan dat dat dus niet nodig is ![]()
met zonder???:dope:
maar goed whatever het is, het is niet nodig. Gewoon paspoort afgeven, betalen en volgende dag ophalen (in PP) en kan blijkbaar zelfde dag nog in Sihanoukville.
Hallo,
Ik weet gewoon dat je een visum nodig hebt voor Vietnam en ik heb dit zelf geregeld in Sihanoukville in 2008 en gekregen voor 60 dagen en heb er 60 USD voor betaald.
ik bedoelde ook dat je wel een visum nodig hebt (lijkt me duidelijk) maar weet niet wat een authorisatie is.
nevermind, maar iig bedankt! Ik zal het aldaar regelen…
bbrrrrr, nog 2 weekjes!
toch, mocht je er van wakker liggen : http://reisinformatie.vietnamjourney.nl/visum-vietnam.html
Goedenavond,
Ik vroeg me af of het op dit moment nog steeds zo eenvoudig en snel gaat bij de consulaten in PP en Sihanoukville?
Iemand toevallig daar in de afgelopen maanden geweest?
Ik hoor het graag.