Visum Vietnam

Ik ben zelf woonachtig in Den Haag, dus naar de Ambassade is voor mij een kleine moeite, dan kan ik het toch ook gewoon hier regelen of niet?

Mocht ik het hier willen regelen; hoe lang duurt het voordat je het visum ontvangt?

Ja,

65 euro voor 1 enkel entry binnen 1 uur.

Hi,

Extra info:
Ambassade opent vanaf 14:00 op ma, woens en vrijdag.
Contant betalen.
1 foto
Invallen formulier (formulier kan je daar halen)

Mvgs

@Traunouc: ja dat mag hoor. Je maakt geen reclame voor jezelf, maar helpt medereizigers. Prima en bedankt!

Groetjes, Anne

Hallo Traunuoc,

Er toch honderden meer junks in Halong Bay dan die jij noemde?

gr
ton.

Het klopt, maar dit zijn een aantal luxe junks.
Tegenwoordig als je goedkope junks pakt, zit je samen met een groep aziaten.
Niets mis ermee, maar toch wat minder houding tov elkaar.

Mischien dit een beter site, maar er zijn zeveel. :

hallo,

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft om het visum voor Vietnam in China aan te vragen. Ik zal via land naar Vietnam gaat. Ik weet namelijk nu nog niet precies wanneer ik ga aankomen in Vietnam, dus vindt het lastig om dan nu al data van aankomst en vertrek op te schrijven op de aanvraagformulieren. Is het een probleem bij aanvraag als ik geen concrete vertrekdatum kan aantonen? Want ik verlaat het land weer via Cambodja.

Iemand tips voor mij?

Hello,

Zijn er mensen bekend met het volgende visumbureau:

Lijkt mij namelijk ook een prima optie…

heb jij je visum op 1 dag kunnen regelen binnen een uur? Wanneer heb je dat gedaan?

Want ik lees op een website dat ze het niet meer mogelijk is om op de zelfde dag je visum op te halen.

gr. pascal

Ik heb dit rond 6 weken geleden zelf gehaald.

Mvgs

Heb toch nog een vraag:

Zijn er mensen bekend met het volgende visumbureau:

Lijkt mij namelijk ook een prima optie…

Hoi Tycorz,

Als ik het goed heb (even graven in mijn geheugen) is het een prima bureau, maar heb er zelf geen ervaring mee. Misschien anderen op dit forum?

Groetjes, Anne

Ps: ik lees net de ervaring van Ton elders en die gaat voor myvietnamvisa.com. :wink:

Hallo T,

Ik had al gereageerd je vraag in vergelijking met myvietnamvisa.

Daaruit blijkt dat je bij visum vietnam de prijs betaald in euro’s die myvietnamvisa rekent in dollars.
Verschil, met de huidige koers is bijna 6 euro pp!

Van de diensten van myvietnamvisa hebben diverse mensen naar volle tevredenheid gebruik gemaakt, blijkt uit de diverse reakties.

gr
Ton.

Ik heb ook de visa geregeld via mievietnamvisa.com…prima geregeld!

Hoi

Ik vlieg in oktober van amsterdam-kuala lumpur naar Hanoi. Ik wilde ook een visa on arrival proberen. Ik vroeg me alleen af of je geen problemen in kuala lumpur krijgt met de overstap omdat je geen visum in je paspoort hebt? Iemand hier ervaring mee?

Nog een andere vraag: wij vliegen in Nov terug vanauti Bangkok. is dit een probleem wanneer je land in Vietnam en dus geen retourticket hebt vanuit Vietnam?

Hoi Maartje,

Ikzelf ben ook via Kuala Lumpur gevlogen, maar had al een visum voor Vietnam. Ik denk dat je met je letter of approval geen problemen krijgt op Kuala Lumpur, zolang je maar op het vliegveld blijft.

Het is geen probleem om vanuit Bangkok terug te vliegen. Gaan jullie al doorreizend van Vietnam naar Bangkok of per vliegtuig vanuit Vietnam?

Wat leuk dat je deze reis gaat maken. Ga je geen spijt van krijgen! :wink:

Groetjes, Anne

Hoi anne,

bedankt voor je reactie. We willen via cambodja naar Thailand reizen. Voor Cambodja hebben we ook nog geen visum, maar las dat als je in het zuiden van Vietnam een boottocht boekt naar Cambodja (ben even de naam kwijt) dit voor je wordt geregeld. Hier nog mensen toevallig ervaring mee?

Groetjes

Hoi Maartje,

Als je een tour boekt in bijv. HCMC voor de Mekong Delta dan kan het tourbureautje je visum regelen. Ikzelf ben niet de grens met Cambodja over gegaan, maar wel tot de grens gegaan. Veel varen en hele leuke en lieve mensen in de Mekong Delta. Maar van wat ik heb gehoord, is dit prima te doen!

Groetjes, Anne