hallo,
Weet er iemand of ik mijn visum kan verlengen in Surigao City ?
of moet ik voor een verlenging naar Manila vliegen ?
Groetjes uit het momenteel hete Surigao :zon02:
Zou hier trouwens graag wonen leuk plaatsje !! :dag:
Jozef
hallo,
Weet er iemand of ik mijn visum kan verlengen in Surigao City ?
of moet ik voor een verlenging naar Manila vliegen ?
Groetjes uit het momenteel hete Surigao :zon02:
Zou hier trouwens graag wonen leuk plaatsje !! :dag:
Jozef
Immigratiedienst heeft een kantoor in Narcisostreet in Surigaocity, waar je kan verlengen. Telefoon 086-8268263.
Nou had ik gelezen dat men wegens bezuiniging wat kantoren ging sluiten ,maar ik weet niet meer welke, dus ik hoop voor je dat Surigao daar niet bij zit !
Succes met de verlenging van je visum :zon02:
En als je daar een tijd wil wonen ook dat is mogelijk met een toeristen visum neem ik aan dat je hebt, gewoon steeds met 2 maanden verlengen. Zo kan je tot maximaal bijna 2 jaar onafgebroken blijven.
Van harte bedankt zal daar is informeren !!
ik heb nu inderdaad een toeristen visum .
Omgeving van Surigao is mooi is mij verteld. Ben je al op de eilanden in de omgeving geweest zoals Siargao en de andere eilanden daaromheen ? Ben er zelf helaas nooit geraakt daar. En hoe gaat het met je vriendin ? Fijne tijd nog toegewenst :dag:
@ korikong !
Het is hier enorm mooi !!! ik ben nu op een Eiland in Dinigat ( woonplaats van m’n vriendin ) ik huur daar een huis nieuwbouw ! voor slechts 5.000 php per maand met airco, douche, WC , TV en internet aansluiting, bemeubeld met eenvoudig bed , tafel, kast en 4 stoelen dus meer heb ik niet nodig … klein ijskastje koop ik wel, anders moet ik warm water drinken
! water (enkel koud natuurlijk) :was: en electriciteit zijn in de huurprijs inbegrepen ! enkel internet is apart te betalen ! het huis is hoger gelegen en heeft een balkon Prachtig uitzicht !!! van Surigao is het met de boot +/- 80 minuten varen , wel leuk die boottocht , als je aankomt op het eiland staan er tientallen bewoners te wachten met motorbikes ze brengen je voor enkele pesos waar je wil … wel goed vasthouden hihi wegen zijn nog slechter dan in belgie LOL een heerlijke ervaring waaw volgende maand varen we voor enkele dagen naar San Jose waar haar vader woont, ben benieuwd .
Met mijn vriendin is het super, ze is enorm blij dat ik er ben. de roddels van de filipijnse vrouwen dat ze je enkel willen om je geld is is wat mijn vriendin betreft niet waar, ze behandeld mij zoals je het in belgie enkel maar kan dromen , heel haar familie is enorm goed … en ik ben niet rijk ! heb enkel een invaliditeits uitkering. ze is 27 ik ben 60 en ze zegt dat ze nog nooit iemand als mij in haar leven heeft gehad … ze heeft veel slechte ervaringen met pinoys, ze wil er zeker geen meer hebben !!!
ben een gelukkig man hier, na 7 jaar eenzaamheid kan ik eindelijk terug genieten van mijn leven !
Groetjes Jozef & Christine