Ik ga samen met een maat een rondtour Thailand-Laos-Cambodja-Thailand reizen, nu heb ik begrepen van de Ambassade dat het visum bij terugkomst over land vanaf de genoemde buurlanden in thailand slechts met 15 dagen wordt verlengt, dit is vrij onvoordelig want onze reisduur in Thailand aan het begin van de trip is vrij kort en als we weer terug in Thailand komen vanuit Cambodja willen we waarschijnlijk wel langer dan 15 dagen blijven.
Heeft iemand hier ervaring mee, zijn er in dit geval nog visum runs te regelen na onze terugkomst in Thailand.
ik heb dezelfde route gedaan. In Cambodia (Siem Reap) heb ik enkele reisbureau’s gezien die je Thais visum op voorhand kunnen regelen. Het duurt ongeveer 2 dagen en kost je rond de 25euro voor 30 dagen. (langer is ook mogelijk.)
De 15 dagen stempel is gratis…
Of een double entry visum vantevoren regelen. Ik ben ook van plan op die manier een rondje z-o Azië te maken en ga het op die manier doen! Wanneer vertrekken jullie?
Thanks voor de info, was al van plan om een visum te halen double entry 2x 60 days.
Ik vertrek 14 sept naar kuala lumpur, reis dan over land naar bangkok, ga dan eind september met een maat van me vanaf bangkok door naar laos en cambodja reizen, deze trip staat min of meer vast maar van kuala lumpur is nog niets concreet. Laat maar horen wat je plannen zijn misschien kunnen we iets afspreken.