Visum ophalen ambassade in Nederland

Hallo!

Over een maand ga ik voor 3 maanden naar Hanoi, Vietnam. De organizatie waarmee ik ga heeft voor mij een visum aangevraagd. Deze moet ik ophalen bij de Vietnemse ambassade in Nederland na ongeveer 5-7 werkdagen.
Geeft de Vietnamese ambassade hiervan bericht of moet ik gewoon naar de ambassade gaan?

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

Hallo Lotte,

Ik heb hier geen ervaring mee, maar om een antwoord hierop te kunnen geven heb ik wat meer details nodig.

Als ik het goed begrijp heb je je paspoort in handen gegeven van de organisatie , die je 3 maanden verzorgt,.
Deze hebben je paspoort afgegeven aan de ambassade in den Haag.
Na 5 a 8 werkdagen kan je deze afhalen inclusief visum na betaling?

Of verzorgen ze een aanbeveling voor een 3 maanden visum en deze duurt 5 a 8 werkdagen.
Deze krijg je per mail via de organisatie en met goedkeuring hiervan krijg je een 3 maanden visum bij de ambassade in den Haag?
Je hebt dan je paspoort nog in je bezit.

Ik heb het 2 x gedaan via een een bureau ( 1 x Fox en 1 x ANWB ) en via beiden liep alles van de ambassade via hen en betaalde hen vooraf en kreeg paspoort + visum via hen terug.
Vandaar de vragen.

Laat het even weten, dan denk ik wel te weten hoe het zit.

gr.
Ton.

HoiTon,

Bedankt voor je antwoord.

Ik heb mijn paspoort nog. Ik heb begrepen van mijn organizatie dat zij mijn visum zouden regelen en dat ik dit kon ophalen na 5-7 werkdagen. Dus ik moet ervan uit gaan dat ze een aanbevelingsbrief verzorgen? Ik heb inmiddels nog niets van de ambassade gehoord. Ik heb ook al gemaild naar de organizatie waarvoor ik ga werken, maar helaas ook nog niets van gehoord. Vandaar dit berichtje online!
Nog een X bedankt Ton!

Hallo Lotte,

Ik heb je een PB gestuurd.

gr
Ton.

Ton, bedankt voor je privé berichtje. Ik wacht nog even de reactie van de organizatie af. Ik hoop deze zsm te krijgen. Mocht ik je hulp nodig hebben, dan hoor je het. Iig bedankt voor het aanbod!