Visum India, Nepal en China

Goedemiddag,

In november ga ik samen met mijn broer voor 2 maanden naar Azie (India, Nepal en China).
We moeten nog een visum regelen, maar via visumonline.nl is het hartstikke duur. En dan heb ik het over de bemiddelingskosten…
Wie kan me helpen?

Alvast bedankt.

Harold.

pak de trein naar den Haag en regel het daar zelf? misschien willen ze je paspoort opsturen, anders moet je nog een tweede keer naar den Haag om het weer op te halen.

verder is je visum voor Nepal een de grens met India te krijgen.

China in via Nepal kan per vliegtuig, dat visum moet je echter vantervoren regelen. je kan ook overland vanuit Nepal, maar omdat je dan door Tibet moet is het lastig om een Chinees visum te krijgen. voor Tibet is een aparte permit nodig.

1 like

Nog één vraag: kan je de visum voor India ook in het land zelf halen? In Mumbai in mijn geval!? En wat zijn de kosten wanneer je in India het visum haalt en voor Nepal?

Mvg,

Harold.

Nepal kist geloof ik US$ 30 voor een single entry visum. Een multiple entry is een 10tje duurder.

Oke dank je. En weet je misschien ook het antwoord op mijn vraag over visum van India? Kan ik die bij aankomst krijgen?
Alvast bedankt.