Visum China in Laos?

Weet iemand of ik een visum voor China in Laos kan regelen (en waar ik dit kan doen?)

Hallo,

Via google gevonden Chinese embassy, China consulate in Laos (LAO) , Vientiane

visa worden door ambassades uitgegeven-dat is in de hele wereld zo. Als je soms wat anders eigenlijk had gevraagd zonder dit te melden; NIET direkt aan de grens dus. Ambsds zijn altijd in de hoofdsteden.
Hier in ZuidOostAzie is het meest goed mogelijk en goedkoper en zonder veel lastige andere vragen/dokumenten die ze in NL schijnen te willen zien. WEL duurt het-meest 4 dagen, al kan je met bijbetalen dat verkorten. Maar in Laos (La=lazy) gaat niks ooit vlot.
Zelf heb ik het de laatste 5 jaar 3x hier in BKK gedaan-altijd prima verlopen. Ook kan je-als je sentjes goed telt en weet wat je doet-hier in BKK startend met cash EUR cash CNY=dat vaak vieze geld met mao erop, wisselen tegen voordeliger koers als in China zelf.

Dank je wel!!

Ik haal hem in Vientiane. Ik kom namelijk niet in thailand op dat moment.

Beste,

Ik heb dringend een tourist visa nodig voor China en wil dit ook in Vientiane bekomen. Ik ben morgen, zondag in Vientiane maar dan zal de ambassade wel gesloten zijn. Maandagochtend dus meteen naar daar…hoelang duurde het voor je visa te bekomen daar? enig idee of er een snelprocedure is daar?

Hopelijk snel antwoord…alvast bedankt!!

Hallo,

Er zijn inderdaad spoedprocedures om een visum te krijgen voor China zover ik weet is dat 2 werkdagen.

bedankt! nog een vraagje…enig idee of ik het visa eventueel ook in Luang Prabang kan bekomen ipv in Vientiane?

Ik heb via google gezocht en kan alleen een ambassade vinden in Vientiane dus je zult daar naar toe moeten.