Ik zal mij even voorstellen, mijn naam is Jan Hofman en ik ben op dit moment woonachtig in Bali.
Ik werk op dit moment voor een Visumburo PTMimpiBali.
Dit visumbro verzorgt alles op het gebied van visa voor buitenlanders die langdurig in bali/Indonesie willen verblijven.
Mijn fuctie is onder andere als contactpersoon op te treden voor Nederlanders die informatie willen hebben over visum gebeuren in Indonesie.
Onze nieuwe brochure is net uit en als iemand belang heeft bij deze brochure kan ik hem vrijblijvend opsturen naar hun emailadres.
Email even naar het onderstaande emailadres en ik zal er zo snel mogelijk voor zorgen dat deze brochure naar u toe komt.
met vriendlijke groet,
Jan Hofman
Assistant manager
PT MIMPIBALI
Address: Jl. Satelit No. 6, Denpasar, Bali
Indonesia
Telp: (0361) 8531989
Fax: (0361) 8422471
24 hrs on call:
+62 361 8009129, +62 81 337 675 755
email: [EMAIL=“mimpibali@balict.net”]mimpibali@balict.net
Verzorgen jullie ook sponsors voor de aanvraag van een SOSBUD visum in Nederland? (Dus meer dan alleen de verlenging ter plekke?) Hoe duur is een sponsorbrief, een kopie van een KTP en evt andere kosten bij jullie?
Wij verzorgen ook sponsering van het Social Budaya Visa, dus het hele pakket. Er zijn verschillende opties. Ik zal je morgen wanneer ik op kantoor ben de opties plus de brochure naar je toe emailen.
Indien mogelijk gaarne info over verlenging van een twee maanden toeristenvisum. Ik weet dat het mogelijk is, heb het vorig jaar in Kerobokan/Seminyak gedaan, een adres op Sunset road…maar de prijs was toch wel vrij pittig. groeten , Rob
Heb Jan Hofman net een mailtje gestuurd met verzoek om info over Visum en wij zijn volgend jaar 65 jaar en willen voor lagere periode denk aan 1/2 jaar naar Bali even naar huis en weer terug dan is het beste een Social Budaya denk ik?? Maar eerst een voorproefje en oriënteren voor twee maanden in februari 09 en ook wij zouden graag willen weten of de mogelijkheid bestaat de twee maanden te verlengen.
Onze dank en groetjes
Standaard word in Nederland een 2 maanden visum verstrekt, te verlengen op Bali> diverse visumburo’s kunnen dat regelen.Je betaald dan voor de verlenging zelf en voor een sponsorbrief,prijzen bij een dergelijk buro varieren sterk: indien men een Indonesische kennis/vriend etc heeft op Bali, die zg garant staat,zijn de kosten veel minder en het te verkrijgen stempel in je paspoort is in 1 dag geregeld…
Hmm , dan had ik begin juli zeker mazzel: paspoort werd weggebracht door ind.vriendin naar immigratie kantoor op luchthaven Ngurah Rai op maandagochtend en op dinsdagochtend had ik het weer in mijn bezit,met verlengings stempel
Bij mij duurde het ongeveer een week. Moraal van het verhaal: zorg dat je op tijd bent met het aanvragen van je verlenging, zeker rondom Galungan/Kuningan, Nyepi en andere belangrijke feestdagen.