Visum bij aankomst op airport zonder visacode???

Hallo allemaal,
Heeft iemand al ervaring met een visum bij aankomst in Iran krijgen,dwz zonder visacode en voor 30 dagen???
Mij is gezegd dat dit vanaf 1 jan 2016 kan, maar tegelijkertijd zijner veel die hier niks van afweten…
Ik weet ook niet of turkishairlines je dan nog meeneemt naa Iran toe???Weet iemand daare iets over. Ik wil 1 maart 2016 naar Khuzestan voor 10 dagen, vliegen op Isfahan…
groetjes Milleray

Je bent er vast al uit, maar indien niet; bij deze een antwoord. :slight_smile:
Ik heb toevallig vorige week met de ambassade gebeld om te vragen of mijn vriend mee moet naar de ambassade om een visum te halen, maar daar werd mij verteld dat het echt veel makkelijker was om een visum op het vliegveld te halen. Je krijgt daar tegen betaling van 50 euro een visum voor 30 dagen.

Dank je wel…Ik was er inderdaad al uit en heb uiteindelijk gekozen om een visum in Den Haag te halen,
omdat ik een reis van 11 uur heb. Ik kreeg het in 2 dagen.
Groetjes Milleray

Hallo,
Over 4 weken gaan wij voor 29 dagen naar Iran.
Op diverse sites lees je dat je een visum op de luchthaven kan kopen voor 30 dagen. Ook zijn er sites die aangeven dat de max 15 dagen is en het dit jaar verlengt gaat worden tot 30 dagen. Heeft iemand al ervaring met een 30dagen on arrival visum?

http://thehague.mfa.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=327&pageid=28766
Zie hier wat de ambassade zegt en wat ze mij ook vertelden vorige week toen ik belde.
Geen probleem dus met een NL paspoort. :slight_smile: