visum aanvraag bangladesh

Hallo,

Voor het aanvragen van een visum voor Bangladesh heb ik een uitnodigingsbrief nodig.
**Uitnodigingsbrief
[FONT=Tahoma][SIZE=1]Een uitnodigingsbrief van de organisatie in het land van bestemming. De brief moet:
[/SIZE][/FONT][FONT=AdobePiStd][SIZE=1]l [/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Een uitnodigingsbrief zijn die opgesteld is door de uitnodigende partij
[/SIZE][/FONT]
[FONT=Tahoma][SIZE=1]of
**[/SIZE][/FONT][FONT=AdobePiStd][SIZE=1]l [/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Een boekingsbevestiging zijn die gefaxt is door het hotel waar u verblijft[/SIZE][/FONT]
[FONT=Tahoma][SIZE=1][/SIZE][/FONT]
[FONT=Tahoma][SIZE=1]Iemand enig idee hoe ik daar aan kom? (aangezien ik niet op de dag naukeurig weet wanneer ik daar ben…)[/SIZE][/FONT]

Ik hoor het graag.
[FONT=Tahoma][SIZE=1]
[/SIZE][/FONT]

Kan iemand mij nog helpen?
De consulaat vraagt hoe ik Bangladesh IN kom en hoe ik er weer UIT ga?
Dit moet met een bus, trein of vliegtuig. Dit heb ik niet, maar hoe kan ik hier aan komen?

(Ik kom namelijk via india overland naar bangladesh en vlieg via Calcutta (india) weer verder.)

Ik hoor het graag.

Zou gewoon boeken! Jet Airways bijvoorbeeld. Wel checken of je kunt cancellen/wijzigen zonder dat je hierop asociaal veel geld verliest. Misschien is het mogelijk om via internet voor een habbekrats internationale bus- en treintickets te kopen. Hopelijk heb ik je op weg geholpen.

Cheers!

gekeken naar vluchten, die kosten toch nog “eventjes” 200 euro voor een retourtje…
(is overigens nog wel eens goedkoper geweest…)

Waar kan ik die treintickets kopen?