Ik kom morgen aan in Vientiane en wil eigenlijk door naar Luang Prabang na een dagje maar heb een tourist visa voor China nodig daar ik 4 aprill vanuit Chang Rai/Bangkok voor 4 dagen naar Shangai vliegen moet.Nu is mijn vraag HOELANG duurt het om een visa voor China te bekomen? Ik hoorde 4 dagen? maar spoedprocedure zou ook mogelijk zijn?
Het zou perfect zijn moest ik het visa in Luang Prabang kunnen bekomen daar er veel meer te doen is daar en het wachten veel aangenamer maakt.
aawel-das nen bels, toch?
tegenvraag: HOEveel wil je betalen? hoe meer-hoe vlotter. Althans zo werkt het systeem bij vrijwel elke Chin. embassy in So-east-asia.
Bij mijn weten MOET je de embassy-die dus altijd in de capitakle=hoofdstad VTE is, benutten. er is geen consul in LPr (tenzij iemand me gaat corrigeren).
NORMaal is 4 WERKdagen (bring day 1, collect day 4) snel is collect day 3, Express (dubbele kost) is collect next day=2.
In BKK (daar was het toch veel gemakkelijker gedaan) kost het voor ons 1100 THB (gewoon type L=tourist, 30 days)=ca. 25 eur of 35US$ bij normale service, het zal in Laos vergelijkbaar zijn. EN : LEES nou eens voor je wat neerkwakt-precies dezelfde vraag is al uitgebreid beantwoord door anderen hier net boven/onder.