Vinden van een leuk stageplaats?

Hallo allemaal!
Mijn naam is Nathalie, ik woon in Zeeland en ik ben 21 jr.
Vandaag heb ik een account aangemaakt op wereldwijzer omdat ik in de zomer van 2012 een leuke stageplaats zoek in het buitenland.

Ik studeer Leisure & Hospitality Host.
Ik heb al veel rondgekeken op verschiilende sites als stagemarkt en kenwerk. Mijn voorkeur gaat uit naar het Caribisch gebied met name Sint Maarten ,Aruba of Bonaire.
Ook Spanje of Tenerife trekt me wel aan ,maar dan ben ik erg bang dat ik in de stagiere-stroming terecht kom met zuipende en feestende jongeren. Dit wil ik ten alle tijden vermijden!
Ik heb een leuke stageplaats gevonden in St. Maarten, het Holland house hotel maar ben er niet zeker van of hier nog plaats is. Ik zou graag een stageplaats vinden waar de sfeer gemoedelijk en rustig is. Niet per se een mega Hotel.
Zou iemand me kunnen helpen met ervaringen of tips?

Groetjes! Nathalie

Hallo Nathalie

Holland House zou ik zeer aanbevelen het is ee mooie hotel niet al te groot en lekker in het centrum (philipsburg). Verder lees ik van jou dat je niet ik de stagaire-stroming terecht wil komen, dat hoeft niet perse hier op het eiland heb je wel dat alle stagaires werken en zuipen zowat maar er zijn er ook wel een paar die dat niet doen. Als je hiet heen komt rond de zomer meld het dan even, ik ben iemand die hier op de universiteit zit en absoluut niet van zuipen houdt. Lekker uitgaan vind ik af entoe wel lekker maar ik drink niet.

Stage lopen is hier een geweldige ervaring, Zelf zit ik hier op de Universiteit.
Heb je nog wat vragen wil ik ze altijd wel beantwoorden, als ik er natuurlijk een antwoord op heb. Denk er goed overna want het is een grote stap.

groetjes
yessicasxm

Hallo Yessica
Wat leuk dat ik een antwoord van je krijg en wat goed dat je daar op de Universiteit studeerd!