Vinden jullie de thaise vrouwen jaloers?
Je kunt hierboven in de peiling stemmen,eventueel kan je hieronder je stemgedrag uitleggen!
Het is discriminerend !!! Hoe kan ik op stemmen? Ik hen niets tegen lesbiennes of homo’s, zeer aangename mensen, maar waar ben ik dan?
Ik zal maar neutraal zijn lol2
Groetjes
Sopirla>>>
:chin:Maar ik zelf kan ook wel eens jaloers zijn zeker als ik ze veel zie praten met andere mannen.
Fransjes, lees mijn e-mail nog eens en dan stel je de vraag waarom kan IK niet jaloers zijn?lol2
Groetjes
Sopirla>>>
leuke peiling ff nadenken wat ik precies ga opschrijven
Als ik je was, zou ik niet op reageren want ik ben bezig om een “gerapporteerde bericht” van te maken…:mad:
ja geantwoord
toch gedaan
Goed voor je !
???
Zijn er klachten over mijn peilingsvraag Sopirla?
U kunt terecht om een klacht te plaatsen in de helpdesk van wwz!
Of je kunt een pmtje sturen naar de volgende mensen:Fleur,Jeroen,jurjenb,leontien of wereldwijzer redactie!.
Legt het maar er dik op,Sopirla,dan krijg ik ook een ban van een jaar aan mijn broek!
gegroet:
als ik het goed begrijp Sopirla vindt je deze peiling racistisch en discriminerend en dus iedereen die hier op antwoord racistisch en discriminerend en heb je deze peiling als onpepast gerapporteerd.
Hi Georgy
Moet ik opnieuw schrijven ? Ik hoop dat je mijn eerste e-mail gelezen heb…omdat je een van mijn vrienden ben, zeg ik het nog eens: ik ben zelf een vrouw en je wist het. Het is zeker discriminerend voor vrouwen…behalve de holebi’s…en ik val niet voor vrouwen, dus ik kon niet stemmen ! Je wist het!..of lees je mijn e-mails niet?
Groetjes, Sopirla
Jongens,normaal een mens met verstand zal wel gedacht hebben dat deze peilingsvraag louter is gericht aan de mannelijke leden van het Thailandforum!
Ik baseerde mijn vraag op het volgende,toen ik afgelopen week een koppel zag(farang&thai)in een plaatselijke cafe ruzien aan het maken was,ging het (had de woorden halverlings opgevangen)over een ander vrouw,die teveel oogcontact kreeg van de vrouw,de thaise gooide een half volle glas bier naar haar man met een hoop allerlei verwijten als toetje.
Dus dacht ik zal maar eens een vraag stellen,hoe jaloers de thaise vrouwen zijn,met de gekende gevolgen.
Beetje overdreven vind ik dit sopirla.
Jij kunt ook stemmen want de vraag is zijn thaise vrouwen jaloers daarvoor hoef je niet op vrouwen te vallen want je kunt het toch als buitenstaander ook zien?
Ik kan beoordelen of een man in een relatie jaloers is zonder dat ik daarvoor op mannen hoef te vallen gewoon van buitenaf naar een relatie kijken tussen 2 mensen dat moet jij ook kunnen.
Uit jou eerdere reactie kreeg ik de indruk dat iedereen die op de peiling antw op de peiling dus discrimineert en racistisch is erg kort door de bocht.
wat dan nog dat je bij een peiling een keer niet kan stemmen er zijn wel meer peilingen geweest waarbij ik niet kon stemmen ga ik toch ook niet lopen gillen discriminatie racisme.
wat een hysterisch gedoe zeg
:chin:Is wel heel on Thais dan zal er wel meer gespeeld hebben Thaise vrouwen zijn niet van gezichts verlies in het openbaar.![]()
![]()
Baco, het is gewoon een grote grap; natuurlijk ben ik zo niet; lees een e-mail van Georgy en dan zal je alles begrijpen; ik speelde zoals jullie wou…
Ik schreef nog eens: Georgy is een van mijn beste vrienden op deze “forum” en ik zal hem nooit kwaad doen, eerder helpen, als ik kan; daarvoor dienen vrienden…
Groetjes
Sopirla
die belgische humor ook:wink:
Baco, mijn humor is een mengsel van Roemeens en Belgisch humor…
Geloof me, ik heb een vriendengroep die we eerst begonnen zijn met pb naar elkaar te sturen, nu gaan onze contacten enkel via onze private mail van thuis.
Er zijn zelfs bezoeken vast gesteld om iedereen te kennen en te zien en verder praten.
Ik ben niet zo slecht, hoor; waarom zou ik? Ik haat niemand.
Ik hoop dat, als je mijn naam ziet, aan deze mail te denken.
Groetjes
Sopirla>>>
Mensen ik sluit deze topic!!!dat is ook humor!!