Hallo, wij willen ter gelegenheid van ons 25 jarig huwelijk met het gezin naar Disney Orlando. Daar willen we een villa huren. Nu hebben we leuke huizen gezien bij Wimdu. Als ik dan op internet ga kijken naar ervaringen met Wimdu, zie ik verschillen. De ene is blij, de andere voelt zich opgelicht. Reacties op het huren in Kissimmee of Orlando zie ik niet. Heefteen van jullie hier ervaringen nee? Ook tips voor andere organisaties zijn welkom natuurlijk.
Alvast dank voor je reactie
Jan
Hoi Jan,
Proficiat met jullie 25 jarig huwelijk.
Ik heb geen ervaring met het huren van villa’s. Ik zou mij inderdaad net als je al deed goed inlezen en evt reisverslagen zoeken. Wat je evt ook kan doen is wat verschillende reisbureau’s afgaan en hen vragen bij wie zij huren indien je bij dat reisbureau de reis boekt. Die info neem je mee naar huis en gaat deze opzoeken om te zien of je die zelf ook kan boeken.
Houd er ook rekening mee, dat mensen graag klagen en er vaker slechte berichten op internet staan dan positieve. Vaak moet je gewoon je eigen mening gaan krijgen door het gewoon te doen bij de villa die voor jou gevoel goed is. Je kan zelfs bij de beste villa verhuurder een slechte ervaring hebben. Gewoon door stomme pech die keer. En uiteraard ook andersom is mogelijk. Dat je bij een villa verhuurder huurt die niet al te best aangeschreven staat, maar dat je de beste tijd van je leven hebt.
Bekijk goed naar de lokatie; Is de ligging niet in een vreemde buurt, of is de ligging niet ideaal tov de pretparken. Is er een shuttle bus of gewone bus naar de parken etc.
Dan kom je vast met een paar verhuurders. Deze ga je dan vergelijken en ervaringen van andere bij zoeken.
Zoek evt ook op andere forums.
Succes en veel plezier.
hallo Christian,
dank voor je reactie. Het is inderdaad zo dat mensen die wat te klagen hebben eerder een reactie plaatsen dan tevreden klanten. We gaanjouw suggesties en opmerkingen zeker mee nemen bij de keuze.