:NETHERLAN:ROMANIA:Ik wil graag met man en de kids (6 en 7) naar Orlando (Disney, Sea World, enz…)
Waar kan ik het beste mijn reis boeken en waar zou ik zo al op moeten letten?
Wat is de beste tijd om te gaan en hoelang is aan te raden?
In wat voor hotel? of toch een villa? met of zonder auto…enz…
Lekker veel vragen…maar beter goed alles weten dan blind gaan boeken.
Er zijn diversen Hotel in de buurt, sommige hebben een shuttle naar de parken en/of vliegveld (van Orlando) Maar moet je wel goed vragen.
Anders een auto huren, je kan niet zonder in de usa.
kijk even hierop http://nl.hotels.com/de1404711/hotels-orlando-florida/
Ook hebben reisbureaus kant en klare reispakketen naar Orlando, kijk even daar.
In de zomer is het daar erg heet en vreselijk druk, maar ja jullie zitten natuurlijk de zomervakantie vast. Sta voor de poort zodra ze open gaan en ga 's middag lekker zwemmen of zo. Met al die aprken kan je daar 1 week of langer blijven.
Neem altijd water mee als je weggaat voor iedereen en genoeg.
Beter is in het voorjaar, najaar of winter.
groeten uit en warm Zuid Afrika:zon02:
Dank voor je antwoord.
Ik denk er over om idd met de mei vakantie te gaan (twee weekjes moet genoeg zijn)
Maar er is zo’n weerwar aan info.
En het laatste wat je wilt is echt duizenden euro’s uitgeven.
Is het voor 2 kids van 6 en 7 wel te doen? of beter nog 2 jaartjes wachten?
Misschien zijn nog even te klein inderdaad, voor de hele kleintje is er een apart gedeelte voor hun.
Anders probeer je eens Disney Parijs en kijk hoe ze daar op reageren. (is maar een idee)
Als ze ouder zijn kan je ook nog naar Cape Canaveral gaan, waar de rakketen omhoog gaan van Nasa. Is erg interessant.
groet,
Annemieke:vak01:
De leeftijd is geen probleem, zeker Disneyland zullen ze zich wel kunnen herinneren. (Ik was ook 6 of 7 jaar toen we naar EuroDisney gingen en daar heb ik ook nog herinneringen van.) Tijdens de vliegreis wel zorgen voor wat vermaak (makkelijkste is kiezen voor een vliegmaatschappij met persoonlijke AVOD-schermpjes). Eenmaal in Orlando lijkt 't me dat er een heleboel te doen is.
Daarnaast heb je ook nog Universal Resort. Ze zijn daar nu de Harry Potter attractie aan het afbouwen, maar waarschijnlijk kennen ze nog veel meer films van Universal/Warner Bors. Ik ben 3 jaar geleden in hetzelfde park in Los Angeles geweest en ik vond het 't gaafste themapark dat ik ooit heb gezien (en ik houd niet van achtbanen, dus dat zegt ook een hoop).
Duizenden euro’s… Tsja, met name de vliegtickets zullen flink aantikken, daarna de hotelkosten en de parken zijn ook niet bepaald gratis. Gelukkig kun je profiteren van een gunstige dollarkoers! Zeker in de meivakantie zullen ze nog geen hoogseizoenprijzen rekenen, dus ook dat is een hele goede keuze!
Zo’n rondreis van maimi naar orlando lijkt me ook wel wat (alleen maar disney is ook wel weer te veel van het goede.) Onze kids zijn gewend aan reizen (reizen elk jaar met de auto naar Roemenie (2 dagen van 06;00 tot 21;00)
Dan zie je ook nog eens wat…en als je dan toch al dollars aan het uitgeven bent…
idd komen de tickets van alle parken er ook nog bij…
Loopt toch aardig op.
Er is aardig wat te zien en niet alleen Disney etc. De Everglades, met alligatoren, daar kan je met een propellor boot een toch maken, maar vergeet niet de oorpluggen in je oren te doen. Die boten maken een hels kabaal. Maar is een belevenis gewoon.
Als de kinderen gewend zijn om te reizen, zou ik zeggen…Gaan…
En strand is daar ook genoeg als jullie gewoon even niets willen doen, wel oppassen voor de zon, die is daar een stuk gevaarlijker dan in Nederland.
En al die eilanden aan de onderkant, is niet spectaculair, maar toch leuk om vlakbij Cuba te komen.
groet en laat even weten of jullie naar Florida gaan.>>>
Ik ga de komende weken even kijken wat er allemaal is…
Dank voor de tips alvast…ik laat het zeken weten!
Hoi
zag dat jullie allerlei adviezen over Florida gaven, wij gaan de laatste drie weken van augustus met onze dochters van 14 en 18 rondreizen, toen ze 1 en 5 waren zijn we ook geweest, dus dit wordt een beetje nostalgie ophalen :).
mbt de parken, we willen in principe alleen busch garden en seaworld of zo, is het handiger de tickets vooraf via internet te bestellen of ter plekke? zag een combinatie maar toch nog 100 dollar pp
alvast bedankt
danielle