Hey,
Als het goed is ga ik vanaf 15 februari tot en met 27 februari naar orlando.
(Daar loopt mijn zus nu stage, dus gaan we haar even bezoeken.)
Ik wil in ieder geval deze attracties bezoeken:
-Orlando science center
-Harry P Leu garden ( kost toch maar 5 dollar)
-Ripleys believe it or not
-Seaworld
-Disney world ( weet nog niet welke, wel prijzig als je ze allemaal wilt bezoeken )
**Weet iemand of de drukte in disney vergelijkbaar is met de drukte bij onze nederlandse/belgische attracties of drukker/minder drukker, dus denk bv aan wachttijd voor attracties…?
Er zijn heleboel kortingsbonnen voor verschillende attracties, weet iemand goede kortingsbonnen voor bv disneys te vinden op het web of id ?
Alle tips + ervaringen en alle andere zijn van harte welkom.
//edit://
Moet je nog speciale papieren hebben op op vakantie te gaan naar usa ?
Wat is de minium leeftijd voor in de clubs, ik weet wel dat je vanaf 21 pas alcohol mag drinke?
Ik ben afgelopen juni naar Amerika, Bahama’s en mexico gegaan met me ouders…
ook hebben we in orlando Disney world bezocht, het is echt mega gaaf daar. Je hebt in disney ook Downtown Disney, met winkels en restaurants en ook Please Island, dat zijn een aantal clubs bij elkaar waar voor je 21 moet wezen om binnen te komen. Een entree kaartje voor Please Island kost 10 dollar en dan kun je in alle clubs binnen…verder weet ik niet waar je kortingsbonnen moet dowloaden ofzo iets…Ben 5 dagen in Orlando geweest voordat we verder gingen naar Miami, mijn ouders hebben in Orlando een appartement gekocht dus zullen we er vaker zijn!! Uhm mocht je nog vragen hebben, kun je ze ook naar me mailen: [EMAIL=“R_C_Daniels@hotmail.com”]R_C_Daniels@hotmail.com
Prima tijd in Februari, weinig wachttijden in de parken want er is dan nog geen vakantie van de Amerikanen en die gaan altijd massaal naar Disney.
Universal zou ik niet overslaan,Universal Orlando, verder zijn er ook nog sites waar je pakketkaartjes kan kopen voor de Disneyparken.
Het is ook nog niet zo heet in Februari en nog geen hurricane seizoen.
Als ik jou was zou ik eens op het Floridaforum of Orlandoforum gaan kijken, daar zitten duizenden “verslaafden” van Florida en Orlando.
Seaworld is ook geweldig, als je na de eerste dag beslist dat je nog een dag terug wil komen, kan je bij de uitgang een kaartje voor nog een dag kopen voor $10