Disney World Orlando Florida Help!

Ik wil in januari 2017 wil ik met mijn dochtertje (dan bijna 5 jaar) naar Disneyworld Orlando, Florida. De bedoeling is om ong. 2 weken te gaan, eerst 5 dagen in Disneyworld Resort of Kissimee (met 2 dagen een park bezoeken), aansluitend een Disney cruise van 4 dagen en na de cruise nog een paar dagen aan Int. Drive met evt. nog een pretpark (Universal of Seaworld) en beetje rust en/of shoppen.

Voor de 1e 5 dagen zit ik alleen héél erg te twijfelen over welke accomodatie ik moet nemen! Op het Disneyworld terrein (een Disney hotel) of erbuiten (Kissimee)???

Wie heeft er ervaring met verblijf op het Disney terrein en/of erbuiten?

P.s. het prijsverschil voor 4 nachten/5 dagen komt uit op ong. EUR 50. Dus prijstechnisch gezien maakt het in principe niet echt veel uit (als ik kijk naar een Disneyworld Resort incl. tickets voor pretpark voor 2 dagen en incl. gratis Disney vervoer van de luchthaven en op het resort naar de parken t.o.v. hotel in Kissimee incl. goedkoop hotel, autohuur incl GPS en kinderzitje en full cover, benzine, parkeerkosten bij de parken, incl. parktickets).

Alvast dank.

Zo te lezen heb je al veel zelf uitgezocht.

Als je op het park zit heeft dat veel gemakken. Vaak is dat wat duurder, maar is wel lekker dichtbij en vaak mag je dan eerder het park in.
Ik denk dat het voor je dochter ook wel erg leuk is om in het park te verblijven. En voor jezelf ook wat makkelijker. Gewoon alles bij de hand.

Ik denk ook wel dat veel hotels in Kissimmee gratis shuttle busjes hebben naar de parken. Dus Tja wat is slim. Doe eens lekker gek en kijk wat gewoon het leukst is.
Het wordt een hele ervaring voor je dochter.