Vietnam / November / 3 weken

Hi allemaal!

Aankomende november ga ik 3 weken reizen in Vietnam. Ik wil graag ‘het hele land’ zien (Hanoi t/m Ho Chi Minh), maar wil geen strakke planning maken. Het lijkt me lekker om ter plekke te kunnen bepalen wanneer je waar heen reist.

Ik wil graag van alles wat meepakken: de natuur in in het Noorden, een boottochtje bij Halong Bay, zo nu en dan stappen en hier en daar wat cultureels doen.

Vooralsnog ga ik alleen, maar het lijkt me ook leuk om samen met iemand te reizen of bijvoorbeeld de reis te beginnen.
Heb jij tips of ideeen voor me? Of wil je meer weten over mij en de reisplannen?

Let me know :slight_smile:
Sven

(23 jaar, werkt in de hotellerie, woont al aantal jaren op zichzelf, eerdere reiservaring: Australie)

Hallo Sven,

Misschien is het voor je een optie om je vraag ook te stellen in ons forum waar je in contact kan komen met mensen die ook in jouw periode naar Viet Nam willen gaan.

Gr.
Ton.

Hallo Ton,

Dankjewel voor je tip. Ik heb het bericht nu ook gepost op het reisgenoten forum, is dat wat je bedoel?

Groeten Sven

Er gaat een backpackersbus van Noord naar Zuid (en wrs ook andersom). Je koopt in Hanoi een ticket en kan onderweg op diverse bekende plaatsen uitstappen. Een dag van te voren laat je weten of je weer mee wil rijden en stap je op maar de volgende bestemming. Nachtbussen hebben een soort stapelbedden aan boord. Wij vonden het een relaxen manier van reizen, maar we zijn ook wel wat gewend :slight_smile: En fijn dat je in een keer het vervoer voor zowat je heel trip door Vietnam geregeld hebt!

Hallo Sven,

Dat bedoelde ik, daar zijn meer mensen te vinden die een reisgenoot zoeken.

Succes,
Ton.

Hoi Sven, ik ga ook in November…alleen…3 weken ongeveer. Ik ga iig +/- 10 dagen naar Mui Ne Beach om beter te leren kiten! Kom maar langs :). Ben 33…maar geestelijk 25 haha…zeer veel reis ervaring in Azie, van kei hard stappen tot musea! :slight_smile:

Dankjewel Christa voor de tip! Zo’n open bus ticket lijkt me wel wat!

Hi Tobias bedankt voor de uitnodiging :slight_smile: Kiten klinkt goed!
Mui ne beach was voor mij nog een onbekende locatie maar ziet er erg goed uit
Ik ga binnenkort wat dingen plannen, laten we contact houden!